BRD va lansa produse in premiera pe piata romaneasca
Guy Poupet - BRD-Groupe Societe GeneraleData:15 iunie 2011 Ora: 16:13
Reducerea dobanzilor si a marjelor a determinat scaderea rezultatelor bancare in 2010, insa Guy Poupet, presedintele-director general al BRD- Groupe Societe Generale se asteapta la o crestere a creditarii in perioada urmatoare, care sa confirme cresterea observata la nivel macroeconomic.
Pe langa derularea campaniilor de refinantare, BRD, a doua banca locala dupa valoarea activelor, s-a axat pe crearea unor produse de inalta tehnologie, precum cardurile personalizabile si cardurile contactless, si intentioneaza sa lanseze si in viitor produse in premiera pe piata romaneasca.
In privinta programului guvernamental "Prima Casa", institutia este deschisa pentru noua faza a programului, deruland in prezent procedurile de analiza interna, spune oficialul.
Desi revenirea economica a Romaniei va fi probabil destul de lenta, nu vom vedea prea curand repetandu-se anii 2007 - 2008, considera presedintele BRD-Groupe Societe Generale.
1.BRD - Groupe Societe Generale a raportat un profit cu 39% mai mic in primele trei luni ale anului, comparativ cu perioada similara din 2010, iar pe de alta parte, costul net al riscului a scazut in aceasta perioada. Ce factori au determinat aceste rezultatele si ce asteptari aveti pentru perioada urmatoare?
Pe ansamblul sistemului bancar, rezultatele financiare au cunoscut o scadere in primul trimestru al anului, principala cauza fiind scaderea dobanzilor si a marjelor bancare. In ceea ce ne priveste, asa cum am spus la momentul respectiv, costul net al riscului a scazut fata de aceeasi perioada a anului trecut, ceea ce reprezinta un semnal pozitiv, dar este prea devreme pentru a afirma ca aceasta tendinta va continua si in restul anului. Pentru perioada urmatoare speram sa asistam la o usoara crestere a activitatii, in special pe partea de creditare, si sa urmarim astfel tendinta de crestere observata la nivel macroeconomic.
2.Ce directii de dezvoltare urmareste BRD in acest an si catre ce segmente isi va concentra activitatea de creditare?
BRD este o banca universala care tinteste toate segmentele de clienti. Din acest punct de vedere, strategia noastra ramane aceeasi - vom oferi produse si servicii, fie ca sunt de credit sau de alta natura, tuturor tipurilor de clienti persoane fizice si juridice, si vom continua sa lansam produse si servicii inovatoare.
3.De la inceputul anului, BRD a promovat cu precadere creditele de refinantare si creditele ipotecare. Ce asteptari aveti in privinta acestor campanii?
Aceste campanii raspund unor cereri venite din partea pietei, se bucura de succes si rezultatele lor sunt bune.
4.Mai este atractiv programul "Prima Casa", avand in vedere noile conditii?
Programul "Prima Casa" si-a dovedit utilitatea, o dovada in acest sens fiind cele peste 8.000 de credite in valoare de peste 350 milioane de euro pe care BRD le-a acordat. Manifestam deschidere si pentru aceasta noua faza a programului. In acest moment, derulam procedurile de analiza interna si de schimb de opinii cu institutiile implicate in acest program. In plus, ne-am diversificat oferta de credite imobiliare prin intermediul unui nou produs, creditul cu avans de 10%, care speram ca va avea succes.
5.BRD a lansat de curand, impreuna cu MasterCard, cardurile care permit plata contactless in mijloacele de transport in comun. Ce alte noutati pregatiti pentru acest an?
Ne-am axat in ultima perioada pe crearea unor produse exponentiale pentru inalta tehnologie, care incorporeaza o valoare adaugata mare - cardurile personalizabile si cardurile contactless. Vom continua sa facem acest lucru si in viitor, majoritatea produselor pe care le vom lansa vor fi premiere pe piata romaneasca.
6.Primul trimestru din 2011 a adus o crestere economica de 0,6%. Care este prognoza dumneavoastra pentru anul 2011?
Majoritatea analistilor economici mizeaza pe o crestere cifrata intre 1 si 2%, prognoze verosimile dat fiind ca economia romaneasca isi revine dupa o criza destul de lunga. Revenirea va fi probabil destul de lenta, insa este necesar ca ea sa fie durabila si sustenabila. Nu vom vedea prea curand repetandu-se anii 2007 - 2008.
Interviuri asemanatoare
-
Cum reușește o companie de top de web hosting din România să ofere suport clienților 24/7 - Interviu cu Perju Andrei, Sysadmin la Sitebunker
Când serviciul de găzduire web nu funcționează pentru o perioadă prelungită, primul instinc...
-
Cătălin Dorian Florescu – un martor viu al lumii în care trăim
Nu reneagă România, nu poate şi nici nu vrea. România i-a dat cele mai bune şi mai fr...
-
Avantajele transmisiunilor in direct de la evenimente
Intr-un secol al vitezei si al informatiilor pe Facebook, ne lovim zi de zi de transmisiuni in di...
-
Mircea Cărtărescu: „Doresc pentru România o democrație normală, nu una «originală», nici o demokratură”
Ar fi preferat să stea acasă, în biroul său, să citească o carte sau să vadă un film, totuș...
-
Camelia Sucu, antreprenor de cariera: Esecul – o lectie care iti deschide noi cai
Cu o cariera de peste 20 de ani in zona de business, Camelia Sucu a trecut prin rolul de antrepre...
Comentarii
Care e secretul performantei in business. Top skill-uri!
Cand singurul scop pe care il ai in fata este acela de a te dezvolta profesional, iti este destul de dificil sa identifici acel set de calitati care iti va asigura succesul. Desigur, pe parcursul timpului, vei acumula foarte multa experienta si te ... citeste mai mult
-
Credite
Acces Rapid
Acord bani & Imprumut - Informatii pentru a lua decizia optima
Vă luptați să scăpați de datorii? Negocierea unui acord de împrumut de bani poate fi o modalitate excelentă de a ieși din ... citeste mai mult
Open Tribe este un loc unde tinerii și părinții învață să crească împreună
Educația oferită de Open Tribe nu se limitează la predarea unor abilități tehnice. Este vorba despre dezvoltarea unor competențe care să ajute ... citeste mai mult