Vanzari mai mari prin marketing transpromotional
Data: 14 iunie 2017 Ora: 15:44Elaborarea strategiilor eficiente de marketing este o provocare din ce in ce mai mare in zilele noastre, cand atragerea unui client si oferirea unui produs potrivit acestuia se face cu investitii semnificative.
Preocuparile companiilor intr-o piata dinamica si competitiva se concentreaza, in egala masura, pe sporirea vanzarilor si pe reducerea costurilor.
Exista solutia perfecta pentru astfel de situatii? Da. Livrare mesajelor dedicate si personalizate catre publicul tinta prin comunicare unu la unu.
Serviciul de marketing transpromotional ofera oportunitati de crestere a vanzarilor proprii, de reducere a costurilor promovarii produselor noi sau economii substantiale prin asocierea cu alte companii partenere in sustinerea costurilor, toate utilizand un canal de comunicare existent.
Zipper vine in intampinarea acestor tendinte si nevoi oferind partenerilor sai din domeniile finaciar-bancar, utilitati, telecomunicatii si nu numai, posibilitatea valorificarii eficiente a datelor si informatiilor detinute prin regandirea planurilor de comunicare cu clientii din portofoliu.
Serviciul de corespondenta integrata oferit de Zipper permite gestionarea intregului flux de comunicare de la pregatirea si aranjarea bazei de date, productia materialelor suport necesare (hartie, plicuri, etc), personalizarea cu mesaje promotionale, livarea corespondentei catre destinatari, pana la procesarea retururilor, si actualizarea bazelor de date.
Ce inseamna corespondenta tranzactionala?
Serviciul “transpromo” deriva din termenii "tranzactie" si "promovare" si se refera la imprimarea mesajelor publicitare pe documente precum facturi, extrase de cont sau informari ce se trimit cu frecventa ridicata catre clientii existenti.
Ritmul alert de fiecare zi, accesibilitatea si adaptabilitatea ofertelor la specificul consumatorului, fac din printul tranzactional un canal de promovare actual si eficient.
Corespondenta transpromo inseamna mesaje adaptate la preferintele individuale ale clientilor, facilitand trimiterea de mesaje diferite de la client la client, in functie de criteriile selectate de expeditor, cum ar fi varsta, sexul, localitatea, produsul sau abonamentul, etc.
Avantajul acestei abordari se vede in cifre, conversia in vanzari fiind vizibil mai mare comparativ cu o campanie de publicitate cu mesaj generic, organizata pe o baza de clienti filtrata in prealabil.
Beneficiile serviciului Transpromo
Spre deosebire de flyerele expediate separat, mesajele dintr-un document tranzactional retin atentia pentru mai mult timp, iar clientii devin mult mai receptivi la continutul facturilor primite si citite.
In cazul documentelor fiscale, culorile au un rol important in reamintirea mesajului, in inţelegerea continutului acestora si in identificarea brandului. Astfel, facturile sau extrasele de cont personalizate color cu date variabile fac comunicarea mult mai eficienta si mai accesibila.
Studiile au demonstrat ca:
facturile sunt deschise imediat in proportie de 83%, citite cu atentie de cca 65% dintre destinatari si pastrate in arhivele personale de 72% dintre acestia mesajele tranzactionale sunt citite in proportie de 90% fata de 10% pentru cele din online si presa scrisa rata de conversie in vanzari prin campaniile de marketing de tip transpromo este cu 50% mai mare fata de campaniile online sau cele din presa scrisa
Putem spune ca serviciul Transpromo oferit de Zipper transforma cu succes un generator de costuri intr-o sursa de venit, prin utilizarea eficienta, in scop promotional, a spatiului liber din facturile trimise catre clienti
Despre Zipper
Parte dintr-un grup de firme cu prezenta in 5 tari din Sud-Estul Europei. Cu doua centre de procesare in Romania, la Cluj-Napoca si Bucuresti si unul in Moldova, la Chisinau, Zipper acopera nevoia de automatizare a companiilor din regiune, oferind solutii si servicii de procesare a datelor si a documentelor care sunt receptionate, vehiculate sau expediate dintr-o companie.
De asemenea, Zipper sustine companiile prin automatizarea procesarii corespondentei, arhivarea datelor si a documentelor fizice si electronice, oferind clientilor solutii adaptate nevoilor si specificatiilor fiecaruia.
Pentru informatii detaliate va invitam sa accesati site-ul ezipper.ro.
Info suplimentare:
Anton Voicu – Communication & Lead Performance Manager
Romania, Bucuresti, Bd. 1 Decembrie 1918 Nr. 1G, sector 3
T: 021 340.46.38 I M: +40749 998 656, [email protected] I eZipper.ro
Articole asemanatoare
-
Cum să obții un echilibru între economisire și distracție
Unii alocă mulți bani pentru cheltuieli secundare precum distracția, astfel că diferența despre c...
-
Cum schimbă fintech-ul recrutarea în IT în sectorul financiar
Fintech-ul a revoluționat sectorul financiar, aducând soluții inovatoare precum plățile dig...
-
Anunt ziar autorizatie mediu
Este esențial ca aceste anunțuri să fie redactate cu atenție, având în vedere nu doar...
-
Închirierea automobilelor de epocă în cinematografie
În industria cinematografică, detaliile sunt esențiale pentru a recrea o epocă trecută sau ...
-
Importanta ferestrelor cu geamuri termopan
Inlocuirea ferestrelor vechi sau cumparare de ferestre pentru o locuinta noua, este o sarcina pe ...
Comentarii
Care e secretul performantei in business. Top skill-uri!
Cand singurul scop pe care il ai in fata este acela de a te dezvolta profesional, iti este destul de dificil sa identifici acel set de calitati care iti va asigura succesul. Desigur, pe parcursul timpului, vei acumula foarte multa experienta si te ... citeste mai mult
-
Credite
Acces Rapid
Acord bani & Imprumut - Informatii pentru a lua decizia optima
Vă luptați să scăpați de datorii? Negocierea unui acord de împrumut de bani poate fi o modalitate excelentă de a ieși din ... citeste mai mult
Cum să obții un echilibru între economisire și distracție
Unii alocă mulți bani pentru cheltuieli secundare precum distracția, astfel că diferența despre care vorbeam este mică sau egală cu zero. ... citeste mai mult