Togan, Aegon: 10% vanzari de polite prin brokeri pentru 2015

Togan, Aegon: 10% vanzari de polite prin brokeri pentru 2015 Data: 17 noiembrie 2014   Ora: 15:16

Aegon Romania a incheiat in toamna acestui an parteneriate cu peste 30 de brokeri de asigurare pentru distributia asigurarii de viata Aegon BackUp. Brokerii cu care sunt incheiate parteneriate sunt selectati in functie de un criteriu geografic si dupa criteriul performantei, dar si al stabilitatii, indiferent de dimensiunea business-ului.

„Obiectivul pe care ni-l asumam pana la finalul anului 2015 este ca 10% din vanzarile de polite noi sa se realizeze prin brokeri”, a precizat intr-un interviu pentru Efin.ro Florian Togan, Broker Manager in cadrul Aegon Romania (foto).

Compania a inregistrat in primul semestru al anului o crestere de peste 28% a primelor brute subscrise, pana la un nivel de 22,54 milioane lei, atat pe fondul vanzarilor de polite noi, cat si al finalizarii integrarii portofoliului de asigurari de viata al Eureko. Aegon a preluat in perioada aprilie – iunie aproape 21.000 de polite de la Eureko, ajungand astfel la un portofoliu de aproximativ 40.000 de contracte.

1. Aegon Romania a incheiat in toamna acestui an parteneriate cu peste 30 de brokeri de asigurare pentru distributia produsului Aegon BackUp. Care a fost motivatia principala, pe ce criterii au fost alesi brokerii si care sunt rezultatele pana in momentul de fata? (obiective, target-uri vanzari – volume si valoare)

Parteneriatele pe care le-am incheiat ne permit sa fim mai aproape de clientii nostri, mai aproape de nevoile lor. Extinderea retelei teritoriale este motivata de dorinta noastra de a ne urma clientii si a raspunde cat mai bine asteptarilor pe care le au de la o asigurare de viata. Imbunatatirea infrastructurii la nivel national, a calitatii produselor pe care le oferim si a relatiei pe care o dezvoltam cu clientii nostri sunt trei prioritati constante pentru Aegon Romania.

Brokerii cu care incheiem parteneriate sunt selectati in functie de un criteriu geografic -  cautam sa fim prezenti in toate regiunile tarii - si dupa criteriul performantei, dar si al stabilitatii, indiferent de dimensiunea business-ului. Anul acesta, prioritatatile noastre pe segmentul de brokeri constau in incheierea de noi parteneriate, dar si in consolidarea celor existente prin familiarizarea brokerilor cu brandul Aegon si produsul Aegon BackUp, un produs simplu, dar cu multiple beneficii pentru clienti, si care se preteaza foarte bine retelei de brokeri.

Obiectivul pe care ni-l asumam pana la finalul anului 2015 este ca 10% din vanzarile de polite noi sa se realizeze prin brokeri.

2. Care sunt principalele particularitati ale produsului Aegon si care este segmentul de clienti pe care il vizati? Ne puteti oferi o scurta descriere a clientului Aegon?

Aegon BackUp este o asigurare de viata care ofera protectie pentru cele mai frecvente accidente. Este un fel de casco uman care are rolul de a acoperi pierderile financiare generate de producerea unor anumite evenimente, are rolul de a echilibra bugetul unei persoane sau al unei familii in situatia in care un deces, o invaliditate sau o imbolnavire il dezechilibreaza.

Produsul se adreseaza persoanelor cu varsta cuprinsa intre 18 ani si 60 ani la data semnarii cererii de asigurare. Acestea, pot alege sa plateasca prima cu o frecventa anuala sau semestriala, insa pot opta si pentru o prima unica.

Profilul asiguratului de viata al Aegon este cel al unei persoane foarte bine informate, cu un ritm de viata alert. Majoritatea clientilor nostri sunt persoane din mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 30 si 55 de ani, nivel de educatie si venituri peste medie, independente si care isi asuma responsabilitatea propriului viitor financiar, precum si al familiilor lor.

3. Ne puteti spune, va rog, de ce trebuie sa isi doreasca cineva sa actizitioneze polite de asigurare de la Aegon Romania?

Lucram impreuna cu clientii nostri pentru a le simplifica grijile de astazi si a le asigura viitorul, plecand de la nevoile lor punctuale, concrete. Indiferent daca acestia isi doresc o retragere din activitate fara griji sau sa asigure si in viitor bunastarea familiei lor, la Aegon vor gasi cele mai bune solutii de asigurare adaptate nevoilor lor.

Solutiile Aegon Romania sunt gandite pentru a raspunde unei game variate de nevoi, fie ca acestea sunt destinate pentru protectia noastra si a celor dragi in cazul producerii unor evenimente neplacute sau sunt destinate educarii unui comportament de economisire pentru momentele in care avem nevoie de resurse financiare suplimentare. Oricare ar fi motivul pentru care este achizitionat, un produs life trebuie sa reprezinte un sprijin pentru un viitor financiar sigur.

Aegon are o reputatie impecabila in piata, fiind o companie mare, in top 10 in segmentul life, cu traditie internationala. Ceea ce ne dorim insa sa subliniem si ceea ce este cel mai important pentru clientii nostri este ca, desi continuam sa crestem, pastram o relatie apropiata cu clientii nostri, bazata pe o comunicare deschisa, nemijlocita.

4. Ce a insemnat anul 2014 pentru Aegon Romania si care este principalul obiectiv al companiei pentru 2015?

Rezultatele inregistrate de Aegon Romania in 2014 ne confirma ca ne aflam pe drumul cel bun in a ne indeplini obiectivele, in conditiile in care piata de asigurari de viata a raportat o scadere in primele sase luni ale anului. Am inregistrat in primul semestru al anului o crestere de peste 28% a primelor brute subscrise, pana la un nivel de 22,54 milioane lei, atat pe fondul vanzarilor de polite noi, cat si al finalizarii integrarii portofoliului de asigurari de viata al Eureko. Aegon a preluat in perioada aprilie – iunie aproape 21.000 de polite de la Eureko, ajungand astfel la un portofoliu de aproximativ 40.000 de contracte.

Principalul obiectiv pe care ni-l asumam pentru 2015 este acela de a mentine aceeasi dinamica pozitiva a companiei.

5. Care sunt, in opinia dumneavoastra, principalele avantaje pentru piata de asigurari din Romania in anul care vine? Dar obstacole?

Tendinta de consolidare a pietei de asigurari despre care s-a discutat indelung in ultimii ani a inceput sa se contureze mai puternic in acest an, printr-o serie de tranzactii de vanzare/cumparare de portofolii. O sustinere a consolidarii pietei asigurarilor poate fi vazuta si prin prisma capitalizarii companiilor de profil, optimizarii costurilor de cumparare a asigurarilor, constituirii de rezerve pentru a putea face fata despagubirilor acordate, dar si maturizarii companiilor de brokeraj si implicarii lor active in vanzarea produselor de asigurare de viata. 

In paralel, principalii detractori cu care se confrunta piata raman aceiasi ca si pana acum: veniturile scazute - asigurarea de viata este considerata un bun aspirational pe care oamenii sau companiile si-l permit dupa ce sunt atinse nevoile de baza, lipsa de informare – este nevoie de incurajarea comportamentului preventiv, dar si scandalurile care au marcat piata, contribuind la decredibilizarea ei.

 
 
Abonare newsletter
0 comentarii
- Adauga


 

Articole asemanatoare



 

Comentarii


0
Ultima Ora

Care e secretul performantei in business. Top skill-uri!

Cand singurul scop pe care il ai in fata este acela de a te dezvolta profesional, iti este destul de dificil sa identifici acel set de calitati care iti va asigura succesul. Desigur, pe parcursul timpului, vei acumula foarte multa experienta si te ... citeste mai mult





  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »





Advertorial

Acord bani & Imprumut - Informatii pentru a lua decizia optima

Vă luptați să scăpați de datorii? Negocierea unui acord de împrumut de bani poate fi o modalitate excelentă de a ieși din ... citeste mai mult



Articolul Saptamanii

Cum să obții un echilibru între economisire și distracție

Unii alocă mulți bani pentru cheltuieli secundare precum distracția, astfel că diferența despre care vorbeam este mică sau egală cu zero. ... citeste mai mult