Cum creezi experiente de cumparare memorabile

Cum creezi experiente de cumparare memorabile Data: 20 februarie 2018   Ora: 11:28

Intr-o piata aprig concurentiala, nevoia de consolidare a increderii si atasamentului shopperilor ii determina pe operatorii din industria bunurilor de larg consum sa investeasca tot mai mult si mai inteligent in crearea unor experiente de cumparare deosebite, cu rol de diferentiatori durabili. Evident, misiunea aceasta revine profesionistilor in trade marketing ai companiilor din retail, ai furnizorilor de produse si furnizorilor de servicii in-store.

Singurul eveniment anual dedicat profesionistilor in domeniu, Congresul de Trade Marketing, editia a VII-a, va fi organizat de Piata in data de 7 martie la InterContinental, sala Ronda. Evenimentul propune in acest an o dezbatere in jurul temei „Excelenta in experienta de cumparare”, pornind de la cateva topicuri relevante: Ce anume face ca o experienta de cumparare sa fie cu adevarat memorabila? Care sunt elementele cheie cu care shopperii rezoneaza deplin? Cum se armonizeaza initiativele furnizorului cu viziunea distincta a retailerului pentru crearea experientelor de cumparare diferentiatoare ? Ce concluzii desprindem din observarea tendintelor actuale in domeniu ? Tematica integrala de discutie este disponibila AICI.

 

Profesionistii in trade marketing stiu ca experientele de cumparare trebuie sa fie nu numai impresionante, ci si eficiente, astfel incat efectul pe termen lung sa fie echivalentul unui diferentiator durabil. Iar aceasta necesita, pe langa imaginatie in concepere si profesionalism in implementare, si o foarte profunda cunoastere a shopperilor. Dezbaterea pe tema mentionata are loc intr-un context efervescent, in care spatiul in-store este gazda unor activari din ce in ce mai complexe menite sa impresioneze shopperii si, pe cale de consecinta, sa consolideze atasamentul acestora deopotriva fata de brandul de retail si brandurile de produs. Inovarea permanenta si controlul eficientei investitiilor in shopping experience sunt provocarile principale la ordinea zilei.

Despre aceste aspecte vor vorbi in cadrul editiei din acest an Maria Campean, Route to Market Manager, Ursus Breweries, Dana Nae Popa, Managing Director, Pastel, Andra Sumandea, Specialist Marketing, Farmec, Cristina Elefterescu, Cora Lujerului, Catalin Bratu, Managing Partner, Retail Data Monitoring.


Editia 2018 a Congresului de Trade Marketing, «Excelenta in experienta de cumparare», este sustinuta de companii si branduri de prestigiu: Albalact, Zuzu, Fulga, Art Match sunt Parteneri Principali, Ursus Breweries este Cool Partner, Coca-Cola este Sparkling Partner,  iar Sissi este Gold Partner. RisCo, eFIN, Smark, IQads si EuroExpo sunt partenerii media. La eveniment au confirmat participarea companii de retail, furnizori de produse si furnizori de servicii pentru operatorii din industria bunurilor de larg consum.

 

Despre TMC – Trade Marketing Congress

Congresul de Trade Marketing, organizat anual de Piata incepand din 2012, reuneste profesionistii in trade marketing, category management, vanzari, achizitii, merchandising si market research si constituie, astfel, o excelenta ocazie de business networking targetat. Dezbaterile si prezentarile sustinute de speakeri ofera top quality content: informatii actualizate despre consumatori si shopperi, despre tendintele in trade marketingul modern, despre modele de succes in conceperea, implementarea si optimizarea initiativelor de trade marketing.

 
 
Abonare newsletter
0 comentarii
- Adauga


 

Articole asemanatoare



 

Comentarii


0
Ultima Ora

Care e secretul performantei in business. Top skill-uri!

Cand singurul scop pe care il ai in fata este acela de a te dezvolta profesional, iti este destul de dificil sa identifici acel set de calitati care iti va asigura succesul. Desigur, pe parcursul timpului, vei acumula foarte multa experienta si te ... citeste mai mult





  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »





Advertorial

Acord bani & Imprumut - Informatii pentru a lua decizia optima

Vă luptați să scăpați de datorii? Negocierea unui acord de împrumut de bani poate fi o modalitate excelentă de a ieși din ... citeste mai mult



Articolul Saptamanii

Cum să obții un echilibru între economisire și distracție

Unii alocă mulți bani pentru cheltuieli secundare precum distracția, astfel că diferența despre care vorbeam este mică sau egală cu zero. ... citeste mai mult