Cum poti gasi cele mai bune oferte online, in ianuarie

Cum poti gasi cele mai bune oferte online, in ianuarie Data: 10 ianuarie 2013   Ora: 14:00

Comertul online reprezinta o modalitate excelenta pentru consumatorii care doresc sa profite de perioada de reduceri din ianuarie si sa evite haosul si aglomeratia din oras. MasterCard analizeaza ultimele tendinte in comertul electronic si ofera cateva sfaturi pentru a profita de avantajele cumparaturilor online.

Cumparaturi fara frontiere

Prin intermediul comertului online, magazinele internationale devin mult mai usor accesibile. Conform unui studiu recent, comandat de Comisia Europeana, consumatorii au la dispozitie de 16 ori mai multe optiuni, atunci cand comanda din magazinele virtuale din Europa, decat daca ar cumpara din magazinele locale traditionale.

„Folosind modalitatile de plata internationale, precum MasterCard sau Maestro, consumatorii au acces la o paleta variata de produse si servicii, disponibile in Europa, sau chiar dincolo de granitele continentului”, spune Jennifer Rademaker, Senior Vice President of Core Products, din cadrul MasterCard Europe, care precizeaza ca persoanele beneficiaza de aceleasi standarde de siguranta, insa de mult mai mult confort.

„In afara de reducerile de sezon, shopping-ul online atrage si printr-o categorie ce exista exclusiv in mediul virtual – in Romania, aproape 100 de site-uri colective activeaza in domeniul ofertelor, cu reduceri de pana la 90%, disponibile tot timpul anului. Ofertele cu extra discount reprezinta un imbold solid pentru ca romanii sa faca prima tranzactie cu cardul pe internet si incet, incet sa treaca din offline in online. Un bun exemplu este campania derulata in vara lui 2012 alaturi de 3 astfel de comercianti, pentru sustinerea platilor cu cardul Maestro, care a generat cresteri lunare chiar si de 14 ori. In trei luni de promotie, posesorii de carduri Maestro au cumparat peste 110.000 de vouchere, cele mai cautate domenii fiind restaurantele si divertismentul”, a precizat Gabriel Ghita, Business Development Manager CEE, MasterCard Europe.

Social media – aduce valoare experientei de shopping

Odata cu dezvoltarea social media ca un canal complementar comertului online traditional, consumatorii continua sa descopere noi modalitati prin care pot face cumparaturi. Acestia se implica mai mult in procesul de cumparare, impartasind informatii cu persoane care au aceleasi pasiuni ca ei. Prin intermediul social media, consumatorii pot citi comentariile unor persoane care au achizitionat produsul/serviciul respectiv, sau pot primi feedback in timp real de la prietenii lor, inainte de a cumpara un produs/serviciu – fie punand link-ul catre produsul/serviciul respectiv, fie facand o poza produsului/serviciului respectiv.

Online si offline

In ultimul an, shopping-ul pe internet si pe telefonul mobil s-a dezvoltat foarte mult. Pentru numerosi europeni, smartphone-ul a devenit un adevarat partener de cumparaturi: in septembrie 2012, peste 13% dintre posesorii de smartphone au achizitionat bunuri si servicii cu ajutorul dispozitivului.

Dar aceasta evolutie online nu a generat o scadere a vanzarilor comertului traditional. Dimpotriva, consumatorii care cumpara online, dar si din magazinele traditionale, beneficiaza de avantajele ambelor medii.

„Cumparaturile pe mai multe canale, cu ajutorul smartphone-urilor si al tabletelor, reflecta modul in care consumatorii traiesc si interactioneaza in ziua de azi: se intalnesc, ies in oras cu prietenii, dar vor sa comunice cu ei si in mediul online. Shopping-ul are la baza acelasi principiu: consumatorii pot vedea un produs pe internet, dar decid sa il cumpere din magazinul real, sau vice-versa, astfel incat sa poata beneficia de cele mai bune oferte si servicii disponibile”, explica Jennifer Rademaker.

Conform unui studiu recent realizat de comScore, 44% dintre posesorii de smartphone-uri din Marea Britanie au cumparat de pe internet cel putin o data, in timp ce erau intr-un magazin real.

Siguranta, o prioritate

O tranzactie sigura trebuie sa stea tot timpul la baza deciziei consumatorului de a cumpara orice produs/serviciu. Indiferent de mediu, online sau offline, MasterCard asigura derularea tranzactiilor in deplina siguranta, prin intermediul standardului MasterCard SecureCode, fie ca este vorba de carduri de credit, de debit sau preplatite.

Consumatorii romani pot alege din mai multe modalitati internationale de plata:

-MasterCard permite consumatorilor sa achizitioneze online, produse si servicii, cu plata ulterioara (tranzactie de credit / pay later).

-Maestro permite consumatorilor sa achizitioneze online, produse si servicii, cu plata imediata (tranzactie de debit / pay now).

-Cardurile preplatite permit consumatorilor sa achizitionete online, produse si servicii cu un card pe care este incarcata o anumita suma.

„Siguranta tranzactiilor online nu trebuie sa constituie o bariera pentru consumatori. Diversitatea modalitatilor de plata disponibile pentru publicuri diferite, incluzand studenti si tineri profesionisti, permite consumatorilor sa se bucure de toate beneficiile comertului electronic. Perioada reducerilor este o oportunitate foarte buna pentru cei care cumpara online, intrucat, pe fondul perioadei economice dificile, acestia isi pot eficientiza costurile, beneficiind de preturi reduse si de o gama larga de produse”, concluzioneaza Jennifer Rademaker.

 
 
 
 
 

 
 
Abonare newsletter
0 comentarii
- Adauga


Stiri Social


Comentarii


0
  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »



Ultima Ora

Care e secretul performantei in business. Top skill-uri!

Cand singurul scop pe care il ai in fata este acela de a te dezvolta profesional, iti este destul de dificil sa identifici acel set de calitati care iti va asigura succesul. Desigur, pe parcursul timpului, vei acumula foarte multa experienta si te ... citeste mai mult



Advertorial

Acord bani & Imprumut - Informatii pentru a lua decizia optima

Vă luptați să scăpați de datorii? Negocierea unui acord de împrumut de bani poate fi o modalitate excelentă de a ieși din ... citeste mai mult





Articolul Saptamanii

Cum să obții un echilibru între economisire și distracție

Unii alocă mulți bani pentru cheltuieli secundare precum distracția, astfel că diferența despre care vorbeam este mică sau egală cu zero. ... citeste mai mult