Cele mai mari salarii
Data: 21 octombrie 2013 Ora: 12:16Vorbitorii de limbi nordice sau de olandeza primesc, in general, cele mai mari salarii ca incepatori (pozitii de entry level) in industria de call center din Romania: pentru acesti angajati, retributiile de start se situeaza, in medie, intre 1.450–1.900 euro brut pe luna, in functie de toate abilitatile solicitate, arata o analiza realizata de compania americana CGS.
In topul celor care au cele mai avantajoase salarii din call centere se afla, de asemenea, vorbitorii de germana, portugheza sau limbi central-europene, cu o medie de 850–1.200 euro brut pe luna.
"Salariile acordate angajatilor care cunosc limbile straine mentionate anterior ajung la acele niveluri in primul rand intrucat vorbitorii respectivi sunt greu de gasit pe piata muncii, iar noi avem cereri pe aceste segmente din partea companiilor-clienti pentru care furnizam serviciile de outsourcing. In plus, in general solicitam acelorasi angajati inclusiv dezvoltarea unui anumit set de competente suplimentare (cel mai adesea tehnice), pe baza trainingurilor sustinute in firma impreuna cu companiile beneficiare ", a precizat Vladimir Sterescu, Country Manager CGS in Romania, cel mai mare furnizor de solutii de outsourcing din Romania.
Angajarea vorbitorilor de limba germana pune cele mai mari probleme, intrucat standardele solicitate ca si cunoastere a limbii vorbite sunt foarte ridicate si trebuie sa fie completate de diferite aptitudini tehnice, asa incat selectia este foarte riguroasa. Cunoscatorii de poloneza, ceha, olandeza si suedeza sunt, de asemenea, in topul candidatilor greu de gasit pe piata muncii.
Ca si numar de angajati, call centerele au cel mai mare numar de posturi pentru vorbitorii de romana, engleza, franceza, germana si italiana. " In ceea ce priveste limba engleza, media salariala se situeaza intre 450 - 750 Euro brut pe luna, in functie de proiect, tipul de call center, competentele tehnice ale angajatului etc", a aratat Vladimir Sterescu. "In multe firme, la salarii se adauga bonusuri de performanta, premii, tichete de masa etc. Astfel, vorbitorii de limbi de circulatie europeana ajung in primul an de munca la venituri situate intre 600 – 850 Euro brut", a aratat Vladimir Sterescu.
Analiza realizata de CGS arata ca, in ultimele 12 luni, veniturile variabile acordate angajatilor din industria de call center au crescut fata de perioada similara anterioara, in aceasta categorie fiind incluse bonusurile de performanta, primele, premiile si alte stimulente non-financiare.
credite nevoi personale
credite imobiliare
credite auto
leasing auto romania
carduri credit
alte credite
Stiri Social
-
Credite pentru dezvoltatorii de jocuri
Tot mai multe persoane incearca sa-si construiasca o cariera si un viitor, apeland la credite pen...
-
2 evenimente, un unic organizator: cursurile Young Leaders Club
Cum poate reusi un tanar ambitios intr-un climat al afacerilor cand experienta nu este de partea ...
-
Ce alte elemente de siguranta mai poti alege pentru locuinta in afara de asigurare?
Locuinta este considerata un spatiu intim. Aici ne petrecem cele mai relaxante clipe, aici ne odi...
-
Vacante, city break-uri si cele mai importante evenimente ale inceputului de vara
Luna mai este poate cea mai potrivită lunã pentru city break, o e...
-
Madalina Balan, Managing Partner HART Consulting, speakerul evenimentului Meet the WOMAN! din 17 martie
Madalina Balan, Managing Partner HART Consulting, este speakerul evenimentului Meet the WOMAN!, o...
Comentarii
-
Credite
Acces Rapid
Care e secretul performantei in business. Top skill-uri!
Cand singurul scop pe care il ai in fata este acela de a te dezvolta profesional, iti este destul de dificil sa identifici acel set de calitati care iti va asigura succesul. Desigur, pe parcursul timpului, vei acumula foarte multa experienta si te ... citeste mai mult
Acord bani & Imprumut - Informatii pentru a lua decizia optima
Vă luptați să scăpați de datorii? Negocierea unui acord de împrumut de bani poate fi o modalitate excelentă de a ieși din ... citeste mai mult
Cum să obții un echilibru între economisire și distracție
Unii alocă mulți bani pentru cheltuieli secundare precum distracția, astfel că diferența despre care vorbeam este mică sau egală cu zero. ... citeste mai mult