Berceanu: podul de la Calafat-Vidin, gata in iunie 2011

Berceanu: podul de la Calafat-Vidin, gata in iunie 2011
Stire oferita de BloomBiz.ro

Data: 3 iunie 2010   Ora: 12:07

"Aceasta lucrare ar trebui sa fie gata la anul, in luna iunie.

Au fost unele intarzieri, ele apar de multe ori in proiectele noastre, la inceputul proiectului, pentru ca sunt foarte multe lucruri legate de alte chestiuni conexe, de exemplu teava de alimentare cu apa, linii de inalta tensiune sau de medie tensiune care nu au fost montate si care depind de cei care le detin, nu tine de viteza cu care noi ii platim, cu care facem proiectele si daca ei nu sunt foarte interesati sau foarte rapizi intarzie anumite chestiuni.

Si de multe ori, la proiecte startul prevazut este ceva mai lent.

Daca viteza pe care a capatat-o proiectul in ultima perioada va fi mentinuta pana in noiembrie-decembrie, pana cand se va putea lucra, si va fi reluata din februarie-martie, cand iarasi se va putea lucra cu aceasta mobilizare, sunt sanse sa fie respectata data de finalizare din iunie", a declarat ministrul Radu Berceanu.

Acesta a mai precizat ca SNCFR va aloca alte fonduri pentru reabilitarea unui tronson de cale ferata dintre Craiova-Calafat, din cauza ca starea tehnica a liniilor este mult mai proasta decat se credea initial.

“Ceea ce s-a estimat pentru o portiune de cale ferata existenta, pentru ca practic traseul asta cuprinde si un traseu de cale ferata existenta in zona, s-a estimat ca stadiul fizic al acestei lucrari este ceva mai bun decat este in realitate.

Deci, in momentul in care s-au apucat sa faca verificari pe liniile respective, au vazut ca linia se afla intr-o stare mai proasta decat s-a estimat. De la CFR noi o sa facem o reparatie ceva mai ridicata, mai ampla decat era prevazuta initial, pentru ca liniile sunt intr-o stare mai proasta decat s-a apreciat", a declarat ministrul Berceanu.

Intrebat de catre ziaristi daca ministerul isi permite o investitie de acest gen, Berceanu a precizat ca exista fonduri pentru reparatii la calea ferata.

"Chestiunea asta este neaparat necesara si face parte dintr-un proiect care trebuie terminat.

Oricum, noi avem bani de reparatii la calea ferata, foarte putini, dar din cei pe care ii avem putem sa alocam aici o mica diferenta, sa nu avem doua portiuni de linie noua, care sunt linii facute acum cu ocazia acestui proiect si la mijloc sa fie o portiune din linia veche, care sa fie foarte diferita ca si stare tehnica", a declarat ministrul Transporturilor.

Dupa ce a inspectat santierul de la Calafat, Radu Berceanu a discutat in sedinta cu reprezentantii constructorului, dar si cu cei de la Compania Nationala de Drumuri.

Premierul Emil Boc a declarat pe 26 februarie a.c., dupa ce a vizitat santierul podului Calafat-Vidin, ca lucrarea trebuie finalizata pana in iunie 2011 si a avertizat ca persoanele responsabile care nu isi fac treaba vor fi sanctionate "financiar si politic".

"Ce am vazut aici nu imi place. Se pierd bani europeni. Anul viitor in iunie trebuie sa avem podul gata (...) Cine crede ca avem timp de pierdut se insala. Cine nu isi face treaba va fi sanctionat financiar si politic", a declarat atunci Boc.

 
 
Abonare newsletter
0 comentarii
- Adauga


 

Comentarii


0
  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »



Ultima Ora

Care e secretul performantei in business. Top skill-uri!

Cand singurul scop pe care il ai in fata este acela de a te dezvolta profesional, iti este destul de dificil sa identifici acel set de calitati care iti va asigura succesul. Desigur, pe parcursul timpului, vei acumula foarte multa experienta si te ... citeste mai mult



Advertorial

Acord bani & Imprumut - Informatii pentru a lua decizia optima

Vă luptați să scăpați de datorii? Negocierea unui acord de împrumut de bani poate fi o modalitate excelentă de a ieși din ... citeste mai mult





Articolul Saptamanii

Cum să obții un echilibru între economisire și distracție

Unii alocă mulți bani pentru cheltuieli secundare precum distracția, astfel că diferența despre care vorbeam este mică sau egală cu zero. ... citeste mai mult