Studiu GfK: Guvernarea, punctul forte al Romaniei

Studiu GfK: Guvernarea, punctul forte al Romaniei Data: 19 octombrie 2010   Ora: 13:30

Guvernarea reprezinta punctul forte al tarii noastre, in timp ce exporturile constituie cea mai slaba componenta de imagine pentru Romania, releva un studiu realizat de GfK.

“Punctul forte al tarii noastre este capitolul guvernare, inregistrand cel mai bun scor pentru chestiuni referitoare la pace si securitate si protectia mediului inconjurator. Exporturile reprezinta cea mai slaba componenta de imagine pentru Romania”, au afirmat realizatorii studiului.

Romania se situeaza in treimea inferioara a clasamentului celor 50 de natiuni analizate de GfK, insa primeste cel mai bun loc intre tarile latino-americane si cel mai slab intre cele est-europene. 

Statele Unite continua sa fie liderul mondial in ceea ce priveste imaginea globala, potrivit GfK Roper Public Affairs & Corporate Communications, o divizie a GfK Custom Research North America impreuna cu Simon Anholt, principalul consilier de politici.

Rezultatele Indicelui Marcilor de tara Anholt-GfK Roper 2010 (NBI = Indicele Marcilor de tara), care masoara imaginea globala a 50 de tari, prezinta Statele Unite ale Americii ca detinand primul loc pentru al doilea an consecutiv in calitate de tara cu cea mai buna marca, pe ansamblu.

Printre primele 10 natiuni, Europa de Sud a inregistrat cateva schimbari, Spania nemaifacand parte din top 10 si Italia fiind depasita de Canada. Franta este acum clasata mai jos decat Germania.

Studiul a fost efectuat intre 7 iulie si 4 august in 20 de tari dezvoltate majore si tari in curs de dezvoltare si care joaca diverse roluri importante in relatiile internationale, comert si fluxul de afaceri, culturale si activitatile de turism. Rezultatele sondajului sunt bazate pe clasamentul efectuat de respondentii din 50 de tari pe probleme facand parte din sase categorii: Exporturi, Guvernare, Cultura, Oameni, Turism si imigrare / Investitii. Clasamentul NBI se bazeaza pe media acestor sase scoruri.

Indicele Marcilor de tara Anholt-GfK Roper SM

Clasamentul General al Marcilor

(Top 10 din 50 de natiuni)

 

2010

2009

1

Statele Unite ale Americii

Statele Unite ale Americii

2

Germania

Franta

3

Franta

Germania

4

Regatul Unit al Marii Britanii

Regatul Unit al Marii Britanii

5

Japonia

Japonia

6

Canada

Italia

7

Italia

Canada

8

Elvetia

Elvetia

9

Australia

Australia

10

Suedia

Spania si Suedia

Sursa: Indicele Marcilor de Tara Anholt-GfK Roper SM, 2010 si 2009

 
 
 
 
 

 
 
Abonare newsletter
0 comentarii
- Adauga


Stiri Economie


Comentarii


0
  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »



Ultima Ora

Care e secretul performantei in business. Top skill-uri!

Cand singurul scop pe care il ai in fata este acela de a te dezvolta profesional, iti este destul de dificil sa identifici acel set de calitati care iti va asigura succesul. Desigur, pe parcursul timpului, vei acumula foarte multa experienta si te ... citeste mai mult



Advertorial

Acord bani & Imprumut - Informatii pentru a lua decizia optima

Vă luptați să scăpați de datorii? Negocierea unui acord de împrumut de bani poate fi o modalitate excelentă de a ieși din ... citeste mai mult





Articolul Saptamanii

De ce să alegi rulouri exterioare din aluminiu? Avantaje

 Acestea oferă multiple beneficii, de la protecție termică și fonică, până la un plus de siguranță și intimitate. Dacă te ... citeste mai mult