Studiu GfK: Guvernarea, punctul forte al Romaniei

Guvernarea reprezinta punctul forte al tarii noastre, in timp ce exporturile constituie cea mai slaba componenta de imagine pentru Romania, releva un studiu realizat de GfK.
“Punctul forte al tarii noastre este capitolul guvernare, inregistrand cel mai bun scor pentru chestiuni referitoare la pace si securitate si protectia mediului inconjurator. Exporturile reprezinta cea mai slaba componenta de imagine pentru Romania”, au afirmat realizatorii studiului.
Romania se situeaza in treimea inferioara a clasamentului celor 50 de natiuni analizate de GfK, insa primeste cel mai bun loc intre tarile latino-americane si cel mai slab intre cele est-europene.
Statele Unite continua sa fie liderul mondial in ceea ce priveste imaginea globala, potrivit GfK Roper Public Affairs & Corporate Communications, o divizie a GfK Custom Research North America impreuna cu Simon Anholt, principalul consilier de politici.
Rezultatele Indicelui Marcilor de tara Anholt-GfK Roper 2010 (NBI = Indicele Marcilor de tara), care masoara imaginea globala a 50 de tari, prezinta Statele Unite ale Americii ca detinand primul loc pentru al doilea an consecutiv in calitate de tara cu cea mai buna marca, pe ansamblu.
Printre primele 10 natiuni, Europa de Sud a inregistrat cateva schimbari, Spania nemaifacand parte din top 10 si Italia fiind depasita de Canada. Franta este acum clasata mai jos decat Germania.
Studiul a fost efectuat intre 7 iulie si 4 august in 20 de tari dezvoltate majore si tari in curs de dezvoltare si care joaca diverse roluri importante in relatiile internationale, comert si fluxul de afaceri, culturale si activitatile de turism. Rezultatele sondajului sunt bazate pe clasamentul efectuat de respondentii din 50 de tari pe probleme facand parte din sase categorii: Exporturi, Guvernare, Cultura, Oameni, Turism si imigrare / Investitii. Clasamentul NBI se bazeaza pe media acestor sase scoruri.
Indicele Marcilor de tara Anholt-GfK Roper SM Clasamentul General al Marcilor (Top 10 din 50 de natiuni) |
||
|
2010 |
2009 |
1 |
Statele Unite ale Americii |
Statele Unite ale Americii |
2 |
Germania |
Franta |
3 |
Franta |
Germania |
4 |
Regatul Unit al Marii Britanii |
Regatul Unit al Marii Britanii |
5 |
Japonia |
Japonia |
6 |
Canada |
Italia |
7 |
Italia |
Canada |
8 |
Elvetia |
Elvetia |
9 |
Australia |
Australia |
10 |
Suedia |
Spania si Suedia |
Sursa: Indicele Marcilor de Tara Anholt-GfK Roper SM, 2010 si 2009
credite nevoi personale
credite imobiliare
credite auto
leasing auto romania
carduri credit
alte credite
Stiri Economie
-
Indicatorii monetari confirma starea de insecuritate si volatilitate din economie
Masa monetara in sens larg a inregistrat la sfarsitul lunii februarie 2015 un sold de 258.601,1 m...
-
Benoit Coeure : „BCE nu poate fi de acord cu reducerea datoriei Greciei”
Benoit Coeure, membru în Consiliul director al băncii centrale europene a afirmat astăzi că...
-
Scaderea preturilor de consum
Deflatia la 1,7% la sfarsitul trimestrului trei din 2015, in usoara scadere fata de maximul atins...
-
Productia industriala in pierdere de viteza
Productia industriala a lunii august 2015 a crescut cu 6% fata de aceeasi luna a anului precedent...
-
Top 10 companii de transport rutier
RisCo.ro a actualizat clasametul primelor 10 companii ce activeaza in zona transportului rutier d...
Comentarii
-
Credite
Acces Rapid
Care e secretul performantei in business. Top skill-uri!
Cand singurul scop pe care il ai in fata este acela de a te dezvolta profesional, iti este destul de dificil sa identifici acel set de calitati care iti va asigura succesul. Desigur, pe parcursul timpului, vei acumula foarte multa experienta si te ... citeste mai mult
Acord bani & Imprumut - Informatii pentru a lua decizia optima
Vă luptați să scăpați de datorii? Negocierea unui acord de împrumut de bani poate fi o modalitate excelentă de a ieși din ... citeste mai mult
De ce să alegi rulouri exterioare din aluminiu? Avantaje
Acestea oferă multiple beneficii, de la protecție termică și fonică, până la un plus de siguranță și intimitate. Dacă te ... citeste mai mult