Marketing online: retele sociale vs. e-mail

Marketing online: retele sociale vs. e-mail
Stire oferita de BloomBiz.ro

Data: 27 mai 2010   Ora: 11:57

Daca nu faci parte din aceasta conversatie, vei rata o ocazie de a-ti extinde baza de clienti, simplu si fara costuri.

Diferenta dintre marketing pe retelele sociale si e-mail marketing

Retelele sociale functioneaza ca un forum: oricine are o parere, o informatie sau un link de impartasit poate sa se alature conversatiei.

Partea mai putin buna este ca informatiile sunt perisabile iar aici apare diferenta intre retelele sociale si comunicarea prin e-mail.

Post-urile de pe retelele sociale dispar treptat, fiind mereu inlocuite de alte post-uri, mai recente iar tweet-ul de dimineata ar putea fi ratat de clientii care se logheaza dupa amiaza.

Folosind e-mailul, contactul cu utilizatorii devine mai apropiat.

Sfaturi pentru un mix de marketing online de succes

Fii acolo unde se afla clientii tai Fiecare persoana are preferinta ei in ceea ce priveste obtinerea si schimbul de informatii.

Unii utilizatori prefera platforma de microblogging Twitter, altii stau cel mai mult timp pe Facebook, iar altii isi construiesc reteaua profesionala pe LinkedIn.

Scopul tau trebuie sa fie prezenta pe toate cele mai importante retele sociale, pentru a intra in contact cu cat mai multi potentiali clienti.

Foloseste-te de lista de e-mail pentru a te face vazut in retelele sociale

Invita-ti abonatii din newsletter sa devina fani pe Facebook si sa te urmareasca pe Twitter.

In timp ce ei iti urmaresc activitatea, poti intra in atentia prietenilor lor, care nu ar fi avut altfel ocazia sa afle despre afacerea ta sau produsele pe care le vinzi.

Refoloseste continutul din newsletter

Nu este necesar sa creezi continut nou pentru a atrage cititori pe retelele sociale, pentru ca poti utiliza fragmente din articole deja create si adunate in newsletter.

Tot ce trebuie sa faci este sa alegi un articol pe care il consideri interesant.

Acesta poate fi un top sau un sfat util pentru clientii tai.

Invita cititorii catre website-ul si blog-ul tau

Cand postezi informatii in mediile sociale, asigura-te ca incluzi in mod frecvent link-uri catre website-ul tau, arhiva de newsletter sau blog, locuri unde cei interesati pot afla mai multe despre business-ul tau.

E-mail marketingul si cel prin intermediul retelelor sociale nu se exclud ci ajuta, impreuna, la cresterea bazei de posibili clienti.

Strategia folosita trebuie sa functioneze pe principiul "atrage-le atentia pe retelele sociale, muta-i pe website-ul propriu si invita-i sa se inscrie la newsletter". 

 
 
Abonare newsletter
0 comentarii
- Adauga


 

Comentarii


0
  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »



Ultima Ora

Care e secretul performantei in business. Top skill-uri!

Cand singurul scop pe care il ai in fata este acela de a te dezvolta profesional, iti este destul de dificil sa identifici acel set de calitati care iti va asigura succesul. Desigur, pe parcursul timpului, vei acumula foarte multa experienta si te ... citeste mai mult



Advertorial

Acord bani & Imprumut - Informatii pentru a lua decizia optima

Vă luptați să scăpați de datorii? Negocierea unui acord de împrumut de bani poate fi o modalitate excelentă de a ieși din ... citeste mai mult





Articolul Saptamanii

Cum să obții un echilibru între economisire și distracție

Unii alocă mulți bani pentru cheltuieli secundare precum distracția, astfel că diferența despre care vorbeam este mică sau egală cu zero. ... citeste mai mult