Cum sa fii un manager mai bun

Cum sa fii  un manager mai bun
Stire oferita de BloomBiz.ro

Data: 31 mai 2010   Ora: 14:02

Pentru majoritatea angajatilor, satisfactia la locul de munca inseamna mai mult decat salariul de la sfarsitul lunii.

Potrivit psihologilor, oamenii au nevoia de a fi apreciati si valorificati de superiori.

De cele mai multe ori, a fi un lider bun inseamna a fi o persoana mai buna.

Iata cateva sfaturi pentru managerii care vor sa creasca valoarea echipei conduse.

Asculta-ti angajatii

Fii deschis si entuziast, nu intrerupe angajatul atunci cand expune ideile si incearca sa controlezi instinctul de a desfiinta orice plangere.

Asculta cu atentie, analizeaza sugestiile si nu uita sa revii cu un raspuns pentru plangerile angajatilor.

Recunoaste performanta in fata colegilor

Creeaza un program modest de recunoastere, fara a implica bonusuri materiale.

Realizeaza fluturasi cu "angajatul lunii", rezerva un loc special de parcare sau iesi la o masa impreuna cu "angajatul de onoare", pentru a-i face pe subalterni sa se simta apreciati.

Da credit angajatilor care merita

Daca cineva vine cu o idee buna, asigura-te ca ideea ii este atribuita, chiar daca aceasta sufera modificari inainte de a fi pusa in practica.

Acest lucru ii va face pe angajati sa se simta pusi in valoare si incurajeaza gandirea independenta.

Cere sugestii, in mod regulat

Dincolo de faptul ca oamenilor le place sa fie ascultati, angajatii tai cunosc unele aspecte ale afacerii tale pe care tu cel mai probabil nu le mai observi de mult.

Nu poti sti niciodata de unde poate sa apara o idee buna.

Alege delegati, chiar dintre angajati

Nu numai ca vei gasi mai mult timp sa te concentrezi pe lucrurile cu adevarat importante, dar le oferi angajatilor sansa de evolua si de a invata foarte mult.

Un astfel de gest arata increderea pe care le-o acorzi angajatilor creativi.

Pastreaza transparenta

Realizeaza sedinte cu toti angajatii, o data pe luna pentru a spori increderea acestora.

Cand compania realizeaza obiective importante, evenimentul trebuie sarbatorit in grup, chiar daca asta inseamna doar o iesire la pizza.

Cand lucrurile nu merg bine, trebuie sa spui adevarul.

Tot ce trebuie sa faci este sa te asiguri ca vestea va fi transmisa intr-o lumina pozitiva.

Problema trebuie expusa ca pe o experienta din care toata lumea trebuie sa invete.

Asigura o atmosfera deschisa

Chiar daca e vorba de vesti proaste, asigura-te ca angajatii tai se simt confortabil spunand adevarul.

In loc sa arunci vina asupra cuiva atunci cand apare o eroare, abordeaza gasirea unei solutii ca pe un efort de echipa.

Sarbatoreste momentele importante din viata fiecarui angajat

Intre acestea se afla zilele de nastere, aniversarea anilor petrecuti in firma, sau nasterea unui copil.

Fursecurile si felicitarile au un efect mai puternic decat ti-ai fi imaginat. 

 
 
Abonare newsletter
0 comentarii
- Adauga


 

Comentarii


0
  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »



Ultima Ora

Care e secretul performantei in business. Top skill-uri!

Cand singurul scop pe care il ai in fata este acela de a te dezvolta profesional, iti este destul de dificil sa identifici acel set de calitati care iti va asigura succesul. Desigur, pe parcursul timpului, vei acumula foarte multa experienta si te ... citeste mai mult



Advertorial

Acord bani & Imprumut - Informatii pentru a lua decizia optima

Vă luptați să scăpați de datorii? Negocierea unui acord de împrumut de bani poate fi o modalitate excelentă de a ieși din ... citeste mai mult





Articolul Saptamanii

Cum să obții un echilibru între economisire și distracție

Unii alocă mulți bani pentru cheltuieli secundare precum distracția, astfel că diferența despre care vorbeam este mică sau egală cu zero. ... citeste mai mult