Cum sa fii un manager mai bun
credite nevoi personale
credite imobiliare
credite auto
leasing auto romania
carduri credit
alte credite
Data: 31 mai 2010 Ora: 14:02
Pentru majoritatea angajatilor, satisfactia la locul de munca inseamna mai mult decat salariul de la sfarsitul lunii.
Potrivit psihologilor, oamenii au nevoia de a fi apreciati si valorificati de superiori.
De cele mai multe ori, a fi un lider bun inseamna a fi o persoana mai buna.
Iata cateva sfaturi pentru managerii care vor sa creasca valoarea echipei conduse.
Asculta-ti angajatii
Fii deschis si entuziast, nu intrerupe angajatul atunci cand expune ideile si incearca sa controlezi instinctul de a desfiinta orice plangere.
Asculta cu atentie, analizeaza sugestiile si nu uita sa revii cu un raspuns pentru plangerile angajatilor.
Recunoaste performanta in fata colegilor
Creeaza un program modest de recunoastere, fara a implica bonusuri materiale.
Realizeaza fluturasi cu "angajatul lunii", rezerva un loc special de parcare sau iesi la o masa impreuna cu "angajatul de onoare", pentru a-i face pe subalterni sa se simta apreciati.
Da credit angajatilor care merita
Daca cineva vine cu o idee buna, asigura-te ca ideea ii este atribuita, chiar daca aceasta sufera modificari inainte de a fi pusa in practica.
Acest lucru ii va face pe angajati sa se simta pusi in valoare si incurajeaza gandirea independenta.
Cere sugestii, in mod regulat
Dincolo de faptul ca oamenilor le place sa fie ascultati, angajatii tai cunosc unele aspecte ale afacerii tale pe care tu cel mai probabil nu le mai observi de mult.
Nu poti sti niciodata de unde poate sa apara o idee buna.
Alege delegati, chiar dintre angajati
Nu numai ca vei gasi mai mult timp sa te concentrezi pe lucrurile cu adevarat importante, dar le oferi angajatilor sansa de evolua si de a invata foarte mult.
Un astfel de gest arata increderea pe care le-o acorzi angajatilor creativi.
Pastreaza transparenta
Realizeaza sedinte cu toti angajatii, o data pe luna pentru a spori increderea acestora.
Cand compania realizeaza obiective importante, evenimentul trebuie sarbatorit in grup, chiar daca asta inseamna doar o iesire la pizza.
Cand lucrurile nu merg bine, trebuie sa spui adevarul.
Tot ce trebuie sa faci este sa te asiguri ca vestea va fi transmisa intr-o lumina pozitiva.
Problema trebuie expusa ca pe o experienta din care toata lumea trebuie sa invete.
Asigura o atmosfera deschisa
Chiar daca e vorba de vesti proaste, asigura-te ca angajatii tai se simt confortabil spunand adevarul.
In loc sa arunci vina asupra cuiva atunci cand apare o eroare, abordeaza gasirea unei solutii ca pe un efort de echipa.
Sarbatoreste momentele importante din viata fiecarui angajat
Intre acestea se afla zilele de nastere, aniversarea anilor petrecuti in firma, sau nasterea unui copil.
Fursecurile si felicitarile au un efect mai puternic decat ti-ai fi imaginat.
Comentarii
-
Credite
Acces Rapid
Care e secretul performantei in business. Top skill-uri!
Cand singurul scop pe care il ai in fata este acela de a te dezvolta profesional, iti este destul de dificil sa identifici acel set de calitati care iti va asigura succesul. Desigur, pe parcursul timpului, vei acumula foarte multa experienta si te ... citeste mai mult
Acord bani & Imprumut - Informatii pentru a lua decizia optima
Vă luptați să scăpați de datorii? Negocierea unui acord de împrumut de bani poate fi o modalitate excelentă de a ieși din ... citeste mai mult
Cum să obții un echilibru între economisire și distracție
Unii alocă mulți bani pentru cheltuieli secundare precum distracția, astfel că diferența despre care vorbeam este mică sau egală cu zero. ... citeste mai mult