Cinci abilitati importante pentru cariera ta
credite nevoi personale
credite imobiliare
credite auto
leasing auto romania
carduri credit
alte credite
Data: 30 iunie 2010 Ora: 10:16
Daca incerci sa imbunatatesti relatia cu colegii, daca stii sa actionezi cu tact si diplomatie sau dovedesti ca esti avid de cunoastere , ai o sansa considerabila de a iesi in evidenta la job si de a avansa mari rapid.
Atitudinea prietenoasa
Alege un comportament placut fata de toti colegii, de la personalul de intretinere pana la echipa de management, pentru a favoriza un mediu pozitiv de munca.
Un comportament placut fata de colegi sporeste sansele de a primi o mana de ajutor sau o recomandare pentru promovare, atunci cand ai nevoie de ea.
Abilitati de scriere
In epoca e-mailului, ai putea avea impresia ca regulile de gramatica, sintaxa si ortografie au fost inlocuite de rapiditatea exprimarii.
Nu uita ca persoanele implicate intr-un dialog virtual nu pot beneficia de comunicare non-verbala, iar textul scris corect a devenit mai important ca niciodata.
Abordeaza o exprimare cat mai corecta si clara, evitand prescurtarile, jargonul si argoul, pentru a pastra profesionalismul in limbaj.
Daca esti capabil sa trimiti mesaje electronice lipsite de greseli si cu o organizare clara, vei gasi o noua modalitate de a iesi in evidenta in fata superiorilor.
Dorinta de a evolua
Chiar si cei mai de succes lideri recunosc ca mai au multe de invatat.
Fie ca este vorba de imbunatatira abilitatilor de prezentare sau utilizarea unui nou software, curiozitatea intelectuala si motivarea de a-ti alimenta abilitatile constant nu vor trece neobservate in fata angajatorilor.
Adreseaza intrebarile potrivite
Aduna fiecare frantura de informatie de la colegii tai, in timp ce lucrezi alaturi de ei.
Poti obtine aceste informatii doar daca adresezi intrebarile potrivite.
Evita intrebarile vagi si concentraza-te pe cele care necesita un raspuns concret pentru a obtine informatii cat mai relevante.
Cand formulezi o intrebare, asigura-te ca stii foarte bine ce vrei sa afli si care este motivul pentru care pui intrebarea, iar cei din jur vor aprecia in mod sigur abordarea ta.
Tact si diplomatie
Orice birou este alcatuit din personalitati contrastante, asa ca este absolut normal sa apara dezacorduri si confruntari de opinie intre colegi.
Prin tact si diplomatie poti detensiona unele situatii, poti rezolva conflicte inainte sa izbucneasca si vei duce mult mai usor sarcinile la bun sfarsit.
Articol de Oana Bucurenciu
Comentarii
-
Credite
Acces Rapid
Care e secretul performantei in business. Top skill-uri!
Cand singurul scop pe care il ai in fata este acela de a te dezvolta profesional, iti este destul de dificil sa identifici acel set de calitati care iti va asigura succesul. Desigur, pe parcursul timpului, vei acumula foarte multa experienta si te ... citeste mai mult
Acord bani & Imprumut - Informatii pentru a lua decizia optima
Vă luptați să scăpați de datorii? Negocierea unui acord de împrumut de bani poate fi o modalitate excelentă de a ieși din ... citeste mai mult
Cum să obții un echilibru între economisire și distracție
Unii alocă mulți bani pentru cheltuieli secundare precum distracția, astfel că diferența despre care vorbeam este mică sau egală cu zero. ... citeste mai mult