FAN Courier estimeaza pentru 2010 cresterea afacerilor cu 10%

FAN Courier estimeaza pentru 2010 cresterea afacerilor cu 10%
Stire oferita de BloomBiz.ro

Data: 13 mai 2010   Ora: 10:21

In 2009, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 167,4 milioane lei, in crestere cu 8,9% fata de 2008, cand a raportat 153,7 milioane lei.

Anul trecut, FAN Courier si-a pastrat echipa si flota la aceleasi dimensiuni (2.000 de oameni si peste 1.500 de autovehicule), si a majorat cu aproximativ 50% nivelul investitiilor.

De asemenea, FAN Courier si-a extins aria de servicii, crescand cu 130% numarul localitatilor acoperite, fara a taxa kilometri suplimentari.

"Putem spune ca am incheiat anul 2009 pe un trend optimist.

In 2010, FAN Courier va pune in functiune prima banda de sortare din Romania, insumand o investitie totala de 4,5 milioane de euro", a precizat Adrian Mihai, unul din cei trei actionari al firmei.

Pe fondul investitiilor angajate, FAN Courier vizeaza in acest an angajarea unui numar de 200 de persoane, numarul total al salariatilor ajungand astfel la 2.500.

In prezent, compania lucreaza cu peste 14.000 de clienti.

Aproximativ 90% dintre expeditori sunt persoane juridice (clienti din domeniul imobiliar, telecomunicatii si IT, industria auto, cosmetica, leasing, etc).

 
 
Abonare newsletter
0 comentarii
- Adauga


 

Comentarii


0
  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »



Ultima Ora

Care e secretul performantei in business. Top skill-uri!

Cand singurul scop pe care il ai in fata este acela de a te dezvolta profesional, iti este destul de dificil sa identifici acel set de calitati care iti va asigura succesul. Desigur, pe parcursul timpului, vei acumula foarte multa experienta si te ... citeste mai mult



Advertorial

Acord bani & Imprumut - Informatii pentru a lua decizia optima

Vă luptați să scăpați de datorii? Negocierea unui acord de împrumut de bani poate fi o modalitate excelentă de a ieși din ... citeste mai mult





Articolul Saptamanii

Cum să obții un echilibru între economisire și distracție

Unii alocă mulți bani pentru cheltuieli secundare precum distracția, astfel că diferența despre care vorbeam este mică sau egală cu zero. ... citeste mai mult