Danone Romania are un nou manager de comunicare externa
credite nevoi personale
credite imobiliare
credite auto
leasing auto romania
carduri credit
alte credite
Data: 4 iunie 2010 Ora: 10:14
Georgiana Gheorghe, 31 ani, are peste zece ani de experienta in comunicare si relatii publice, pana in anul 2007 ocupand functia de PR Manager al grupului farmaceutic A&D Pharma, iar incepand cu 2008, in calitate de Managing Partner a pus bazele agentiei de consultanta in comunicare - PresageâPublic Relations & Public Affairs.
"Parcursul profesional si realizarile Georgianei Gheorghe au fost cele care au recomandat-o pentru aceasta pozitie. Danone Romania isi consolideaza echipa de comunicare, nutritie si stiinta pentru a fi si mai aproape de grupurile de dialog social, organizatiile non-guvernamentale si mass-media", a declarat directorul de comunicare, nutritie si stiinta al Danone Romania, Bogdan Ioachim.
Producatorul de lactate Danone Romania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 435 milioane lei, mai mare cu 3% fata de 2008, iar volumul de vanzari s-a majorat tot cu 3%.
Potrivit oficialilor companiei, in prezent Danone detine o cota de piata de 50% pe categoria de produse lactate proaspete (iaurt, sana, kefir, lapte batut, smantana si deserturi lactate) si 60% cota de piata in volum pe segrmentul de iauturi.
Compania Danone Romania face parte din grupul Danone, prezent in 120 de tari.
Danone a inregistrat vanzari de 15 miliarde de euro in 2009.
Comentarii
-
Credite
Acces Rapid
Care e secretul performantei in business. Top skill-uri!
Cand singurul scop pe care il ai in fata este acela de a te dezvolta profesional, iti este destul de dificil sa identifici acel set de calitati care iti va asigura succesul. Desigur, pe parcursul timpului, vei acumula foarte multa experienta si te ... citeste mai mult
Acord bani & Imprumut - Informatii pentru a lua decizia optima
Vă luptați să scăpați de datorii? Negocierea unui acord de împrumut de bani poate fi o modalitate excelentă de a ieși din ... citeste mai mult
Cum să obții un echilibru între economisire și distracție
Unii alocă mulți bani pentru cheltuieli secundare precum distracția, astfel că diferența despre care vorbeam este mică sau egală cu zero. ... citeste mai mult