Bursa de Reclama se extinde in Republica Moldova

Bursa de Reclama se extinde in Republica Moldova
Stire oferita de BloomBiz.ro

Data: 27 aprilie 2010   Ora: 21:48

Bursa de Reclama din Republica Moldova va opera in parteneriat cu Interakt, companie de media on-line locala, ce detine in portofoliul sau site-urile Unimedia.md, ladyclub.md si vesti.md.

Bursa de Reclama pune la dispozitia utilizatorilor doua platforme de tranzactionare a bannerelor: una pentru publicitatea platita, alta pentru banner exchange (bartere). Ambele vor fi lansate si in Republica Moldova.

Lansata la inceputul lui aprilie 2009, in Romania, Bursa de Reclama a atras peste 700 de site-uri inscrise care detin peste 1.700 de zone de reclama. Acestea sunt vizitate lunar de peste 4,3 milioane de vizitatori unici.

"TradeAds este nu doar o platforma tehnologica, ci un model de business. Vrem sa-l valorificam si pe alte piete. In cazul Moldovei, si in general al pietelor aflate in stadii de dezvoltare incipienta, unde jucatorii sunt mici, iar lichiditatile putine, platforma de bartere a Bursei de Reclama ofera intreprinzatorilor online posibilitatea de a-si creste site-urile fara investitii -in bani- ", a declarat Valentin Oeru, directorul general al Tradeads.

"Piata online din Republica Moldova abia a inceput sa se dezvolte. Potentialul de crestere este imens, daca ne uitam la ce s-a intamplat in alte tari est-europene in ultimii ani", a declarat Vasile Galusca.

Tradeads este o platforma care permite intalnirea cererii cu oferta pe piata de publicitate online. In plus, fata de alte platforme bazate pe preturi fixe, ofera si un mecanism de formare a preturilor pe baza cererii si ofertei.

Sistemul este transparent si optimizeaza raportul dintre costurile advertiserilor si veniturile publisherilor.

Practic, preturile pentru un anumit spatiu publicitar sunt stabilite in baza unei licitatii: castigatorul este cel care ofera cel mai mult, iar pretul este cel al candidatului clasat pe locul doi, incrementat cu o mica suma.

Din aprilie 2009 si pana in prezent, prin intermediul Bursei de Reclama au fost derulate peste 2.000 de campanii publicitare, recordul fiind de 500 de campanii derulate simultan, intr-o singura zi.

Despre Tradeads

Misiunea companiei TradeAds este de a crea o piata de publicitate online transparenta, guvernata exclusiv de principiile cererii si ofertei. Actionand ca o bursa, TradeAds permite stabilirea pretului CPM (cost per mia de afisari) sau CPC (cost per click) in functie de cerere si de oferta, prin intermediul unui sistem de licitatie de tip Generalized Second Price.

Bursa de Reclama a fost lansata in aprilie 2009. In iulie 2009 a fost dezvoltata platforma de banner exchange (bartere), in decembrie 2009 a fost lansat programul de Referral care permite impartirea veniturilor bursei cu cei care atrag noi clienti, iar incepand cu aprilie 2010 in sistem se accepta si bannere permanente cu plata fixa pe zi.

Despre Interakt

Interakt isi propune sa devina cea mai competitiva companie din Republica Moldova in domeniul new-media. In martie 2010, Interakt a preluat UNIMEDIA.MD, cel mai vizitat portal de stiri din Moldova, LadyClub.md - revista on-line pentru femei, VESTI.MD - site de stiri in limba rusa. Odata cu lansarea bursei de publicitate TradeAds, Interakt va diversifica solutiile de promovare on-line existe pe piata Republicii Moldova.

 
 
Abonare newsletter
0 comentarii
- Adauga


 

Comentarii


0
  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »



Ultima Ora

Care e secretul performantei in business. Top skill-uri!

Cand singurul scop pe care il ai in fata este acela de a te dezvolta profesional, iti este destul de dificil sa identifici acel set de calitati care iti va asigura succesul. Desigur, pe parcursul timpului, vei acumula foarte multa experienta si te ... citeste mai mult



Advertorial

Acord bani & Imprumut - Informatii pentru a lua decizia optima

Vă luptați să scăpați de datorii? Negocierea unui acord de împrumut de bani poate fi o modalitate excelentă de a ieși din ... citeste mai mult





Articolul Saptamanii

Cum să obții un echilibru între economisire și distracție

Unii alocă mulți bani pentru cheltuieli secundare precum distracția, astfel că diferența despre care vorbeam este mică sau egală cu zero. ... citeste mai mult