“Telefonul consumatorului” pentru pagubitii din asigurari

“Telefonul consumatorului” pentru pagubitii din asigurari Data: 24 februarie 2012   Ora: 10:11

In scurt timp toti cei care sunt nemultumiti de companiile de asigurari vor avea un Call - Center unde isi vor putea spune problemele.

Consiliul de Supraveghere a Asigurarilor a hotarit sa infiinteze un "telefon al consumatorului" care patimasii asigurarilor ar putea suna pentru aplanarea situatiilor si experientelor neplacute.

Noul proiect va fi in contact direct atat cu partea vatamata cat si cu asiguratorii particpanti la conflicte.

In 2011, citeva mii de oameni au trimis sesizari si reclamatii catre CSA, Protecţia Consumatorului sau la alta institutie care le-ar putea apara interesele, dar acestea au fost mai mult ignorate decat rezolvate. Cele mai multe reclamatii au fost referitoare la politele CASCO si RCA. Cele mai reclamate sunt companiile care practica cele mai mici preturi.

 
 
 
 
 

 
 
Abonare newsletter
0 comentarii
- Adauga


Stiri Banci Si Asigurari


Comentarii


0
  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »



Ultima Ora

Care e secretul performantei in business. Top skill-uri!

Cand singurul scop pe care il ai in fata este acela de a te dezvolta profesional, iti este destul de dificil sa identifici acel set de calitati care iti va asigura succesul. Desigur, pe parcursul timpului, vei acumula foarte multa experienta si te ... citeste mai mult



Advertorial

Acord bani & Imprumut - Informatii pentru a lua decizia optima

Vă luptați să scăpați de datorii? Negocierea unui acord de împrumut de bani poate fi o modalitate excelentă de a ieși din ... citeste mai mult





Articolul Saptamanii

Cum să obții un echilibru între economisire și distracție

Unii alocă mulți bani pentru cheltuieli secundare precum distracția, astfel că diferența despre care vorbeam este mică sau egală cu zero. ... citeste mai mult