Emporiki Bank investeste in calitatea serviciilor

Emporiki Bank investeste in calitatea serviciilor Data: 20 martie 2012   Ora: 14:11

Rezultatele financiare ale Emporiki Bank Romania pentru anul 2011 arata procesul continuu de imbunatatire a rezultatelor si implementarea cu succes a strategiei bancii in anul 2011.

Prin derularea planului de dezvoltare, Emporiki Bank Romania a reusit sa isi imbunatateasca in mod semnificativ rezultatele comerciale si financiare, sustinute si de investitiile continue pentru calitatea serviciilor oferite clientilor. Cu un grad ridicat de provizionare, Emporiki Bank Romania inregistreaza una din cele mai bune Rate de Acoperire a creditelor restante din sistemul bancar: 79% la sfarsitul anului 2011.

In concluzie, Emporiki Bank Romania, Grup Credit Agricole a obtinut rezultate superioare fata de cele asteptate, prin implementarea planului de redresare demarat in 2009 si in contextul in care sistemul bancar romanesc a inregistrat o tendinta de scadere.

Emporiki Bank Romania, Grup Credit Agricole continua sa investeasca in urmatoarele domenii:
Tehnologie: platforma tehnica moderna si eficienta – implementarea sistemului bancar central al Grupului Credit Agricole, o platforma noua de internet banking (i-conect) si aderarea la standardele EMV (carduri cu cip);

Resurse umane: imbunatatirea performantelor angajatilor prin programe de training si de cele mai bune practici ale Grupului Credit Agricole;

Implementarea noului concept de sucursala retail, conform standardului international al Credit Agricole.

Finantarea economiei romanesti:
In ultimii doi ani, banca a sustinut cresterea reala a economiei din Romania prin activitatea de creditare, injectand 140 de milioane de euro in credite noi acordate.

Principalele avantaje ale Emporiki Bank Romania sunt puterea unui mare Grup si capacitatea de reactie a unei companii de dimensiuni reduse.

"Misiunea noastra este de a raspunde nevoilor financiare ale clientilor nostri, de a le sprijini planurile de viitor si de a construi o relatie de lunga durata cu acestia. Ne dorim sa cream un viitor mai bun pentru clientii nostri (persoane fizice, intreprinderi mici si mijlocii si companii) oferind solutii financiare competitive, precum si standarde ridicate de asistenta si consiliere a clientilor. Prin investitii continue in dezvoltarea de tehnologii si de imbunatatire a performantei angajatilor nostri, ne concentram pe consolidarea activitatii, pentru a aduce un plus de valoare si pentru a asigura conditii de crestere pe termen lung", a declarat domnul Pierre Martin, Director General al Emporiki Bank Romania, Grup Credit Agricole.

Strategia de comunicare pentru 2012
Incepand cu acest an, Emporiki Bank arestrategie de comunicare axata pe apartenenta la grupul francez, Credit Agricole. Prin urmare, Jean-Jacques este vocea Emporiki Bank Romania, Grup Credit Agricole.

"Jean-Jacques va fi imaginea brandului nostru. Personalitatea si aventurile lui se vor regasi in toate campaniile de comunicare viitoare. El va fi purtatorul nostru de cuvant, cel care va recomanda produsele bancii, ce pot face viata mai usoara - La Vie en Rose, asa cum o traieste el", a declarat domnul Benoit Sarraute, Director General Adjunct al Emporiki Bank Romania, Grup Credit Agricole.

 
 
 
 
 

 
 
Abonare newsletter
0 comentarii
- Adauga


Stiri Banci Si Asigurari


Comentarii


0
  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »



Ultima Ora

Care e secretul performantei in business. Top skill-uri!

Cand singurul scop pe care il ai in fata este acela de a te dezvolta profesional, iti este destul de dificil sa identifici acel set de calitati care iti va asigura succesul. Desigur, pe parcursul timpului, vei acumula foarte multa experienta si te ... citeste mai mult



Advertorial

Acord bani & Imprumut - Informatii pentru a lua decizia optima

Vă luptați să scăpați de datorii? Negocierea unui acord de împrumut de bani poate fi o modalitate excelentă de a ieși din ... citeste mai mult





Articolul Saptamanii

Cum să obții un echilibru între economisire și distracție

Unii alocă mulți bani pentru cheltuieli secundare precum distracția, astfel că diferența despre care vorbeam este mică sau egală cu zero. ... citeste mai mult