Carpatica - planuri pentru 2011

Carpatica - planuri pentru 2011 Data: 21 februarie 2011   Ora: 17:18

Rezultatele inregistrate de Banca Comerciala Carpatica la finele anului trecut sunt oglinda mai multor factori, atat interni, cat si externi, care si-au pus amprenta pe valoarea acestora, a declarat directorul general al Bancii Comerciale Carpatica, Nicolae Surdu.

Faptul ca profitul operational aferent anului 2010 este cu 233% mai mare comparativ cu 2009 demonstreaza ca suntem pe un fagas favorabil, urmand ca in timp banca sa isi amortizeze costurile cu provizioanele. Este o situatie relativ generala in tot sistemul bancar, iar cresterea va fi prudenta pe fondul unui an de tranzitie in care estimarile raman rezervate, cu toate ca mizam pe un scenariu de ameliorare a economiei.

Carpatica a traversat aceasta criza financiara bazandu-se pe linii strategice bine definite si implementate adecvat de top-managementul bancii in vederea obtinerii de rezultate apropiate de cele bugetate, la care s-a adaugat sprijinul actionarilor, care au depus eforturi sustinute prin efectuarea a doua majorari de capital.

2010 a fost un an dificil din punct de vedere extern si plin de provocari din punct de vedere intern. Banca Comerciala Carpatica a trecut printr-un amplu proces de reorganizare si restructurare, actiune care a vizat, in principal, structura organizatorica a bancii, cu accent deosebit pe consolidarea activitatii de vanzare. Au fost definite liniile de business, s-au centralizat procese, s-au fluidizat activitatile operationale si s-a demarat eficientizarea retelei teritoriale. In acelasi timp, banca si-a dezvoltat portofoliul de servicii si produse, adaptate la conditiile economice actuale. Astfel, au fost lansate produse precum OneSmart (credit de refinantare cu ipoteca fara comisioane, care a beneficiat si de o promotie atractiva pentru clienti), pachetele CONTe, CONTe+ si TOP, care ofera clientilor costuri reduse, comparativ cu achizitionarea separata a produselor.

In 2011, vom continua strategia de orientare spre clienti, atat persoane fizice, pentru care Carpatica vine cu solutii accesibile si transparente, fara comisioane ascunse, cat si pentru clientii corporate si IMM pentru care dezvoltam programe adaptate la cerintele si nevoile acestora.

Cu pretul provizionarii masive a portofoliului de credite, am ales o asanare rapida a creditelor neperformante pentru a ne putea canaliza maximul de eforturi pentru dezvoltarea portofoliului de clienti performanti. In acest sens, stau dovada valorile bune ale indicatorilor financiari comunicati de curand: profitul operational a crescut de 3,3 ori comparativ cu 2009, principalele influente fiind date de veniturile nete din dobanzi, din comisioane si din operatiuni financiare; au crescut depozitele atrase de la clientela nebancara, iar lichiditatea imediata a avut o valoare imbunatatita fata de 2009; de asemenea, in prezent solvabilitatea bancii este de 12,1%, peste nivelul minim impus de BNR, fapt ce ne asigura o rezistenta sporita in conditiile actuale de piata.

 
 
 
 
 

 
 
Abonare newsletter
0 comentarii
- Adauga


Stiri Banci Si Asigurari


Comentarii


0
  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »



Ultima Ora

Care e secretul performantei in business. Top skill-uri!

Cand singurul scop pe care il ai in fata este acela de a te dezvolta profesional, iti este destul de dificil sa identifici acel set de calitati care iti va asigura succesul. Desigur, pe parcursul timpului, vei acumula foarte multa experienta si te ... citeste mai mult



Advertorial

Acord bani & Imprumut - Informatii pentru a lua decizia optima

Vă luptați să scăpați de datorii? Negocierea unui acord de împrumut de bani poate fi o modalitate excelentă de a ieși din ... citeste mai mult





Articolul Saptamanii

Cum să obții un echilibru între economisire și distracție

Unii alocă mulți bani pentru cheltuieli secundare precum distracția, astfel că diferența despre care vorbeam este mică sau egală cu zero. ... citeste mai mult