Plan de marketing Restaurant

Data: 30 noiembrie 2011   Ora: 12:52

I. Rezumat

Vechiul Bucur este un restaurant de familie, cu o atmosfera pe placul iubitorilor vechiului Bucuresti si a anilor interbelici. Restaurantul pune accent pe servirea ireprosabila a clientilor si pe oferirea unor preparate culinare de buna calitate, astfel incat decorul unic inspirat din epoca trecuta reprezinta doar o parte din imaginea localului.

I.1 Obiective

Director general:

- Reducerea timpului petrecut cu gestionarea schimburilor de tura cu 25%, dedicand acest timp strategiilor de marketing

- Alocarea a minimum 2 ore pe zi pentru activitatile de marketing

Marketing:

- Obtinerea unor venituri de 1,8 milioane RON pe an, incepand cu al treilea an

- Deschiderea unui alt restaurant peste doi ani

Obiective strategice:

- Sa devina restaurantul preferat al familiilor din centrul Bucurestiului, pana la sfarsitul anului trei.

Obiective tactice:

- Punerea in aplicare a programului de fidelizare a clientilor Vechiul Bucur

- Punerea in aplicare a sistemului de feedback pentru clienti

- Implementarea unui sistem de stimulare a angajatilor, prin oferirea de bonusuri lunare

- Crearea unei pagini de Facebook

- Organizarea a 24 de petreceri tematice pe parcursul anului urmator

I.2 Misiune

Vechiul Bucur urmareste crearea unui mediu confortabil, distractiv, care sa permita generatiei mai in varsta sa retraiasca momentele din perioada interbelica, bucurandu-se de aceasta atmosfera impreuna cu familia si cu nepotii lor.

I.3 Imagine de ansamblu

Pe parcursul vizitelor, clientii vor fi tratati cu atentie si respect de catre personalul nostru, care va fi mereu cu zambetul pe buze si va asigura multumirea clientilor. Aici este inclusa si curatenia din restaurant, prestanta uniformelor si comportamentul angajatilor fata de clienti.

Vezi Anexa 1 din Excel

II. Clientul ideal

Atunci cand iau masa in oras, familia Popescu doreste sa cineze alaturi de copiii si nepotii lor intr-un restaurant special. Mihai Popescu este doctor, iar sotia sa este avocat. Acestia isi pot permite sa cineze la aproape oricare restaurant doresc, insa nu considera ca este necesar sa cheltuiasca mult doar de dragul de a cheltui bani. Ei au nevoie de un restaurant cu un mediu relaxant, unde nepotii lor nu vor fi considerati ca perturba atmosfera si unde ideal ar fi sa existe programe de divertisment pentru copii. In ceea ce priveste mancarea, ei prefera mancare traditionala romaneasca, insa meniul trebuie sa contina o mare varietate de preparate culinare, potrivite pentru toti membrii familiei.

Cel mai important, acestia doresc sa traiasca o experienta distractiva si vesela, astfel incat nepotii lor vor tine minte ca atunci cand ies in oras sa cineze cu bunicii lor, este un moment placut si plin de divertisment.

Acest plan de marketing este un model generic, potrivit pentru toate tipurile de afaceri. Cu toate acestea, este necesar sa modificati continutul pentru a se potrivi circumstantelor in care va aflati. De asemenea, acest plan de marketing contine sfaturi pentru redactarea corespunzatoare a lucrarii dumneavoastra, un document Excel care va ajuta la planificarea bugetului de marketing si, de la caz la caz, un document Excel ce contine o serie de anexe, tabele, sau grafice.

Acesta este un extras din planul de marketing. Pentru a avea acces la intregul plan de marketing, este necesar sa il descarcati de aici. Multumim!

   
  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »



    Stiri ultima ora