Plan de marketing Coafor

Data: 30 noiembrie 2011   Ora: 12:50

I. Sumar

Maison LeBlanc este un salon localizat in Bucuresti, care ofera posibilitatea pentru intreaga familie sa beneficieze de servicii de hairstyling intr-o locatie convenabila. Coaforul se adreseaza femeilor, barbatilor si copiilor si comercializeaza produse  profesioniste de ingrijire a parului.

Desi exista mai multe saloane in Bucuresti, Maison LeBlanc va excela datorita faptului ca are o atentie sporita la detalii in ceea ce priveste clientii. Prin customer service excelent, coaforul va castiga o cota de piata semnificativa, pe masura ce serveste intreaga familie, dezvoltand relatii pe termen lung cu clientii sai. Locatia salonului ii va permita sa atraga clienti, deoarece se afla intr-o zona cu trafic intens.

Dupa a patra luna, vanzarile vor incepe sa fie consistente, iar profitul va fi obtinut dupa cea de-a noua luna.

II. Analiza mediului

Coaforul Maison LeBlanc este in primul an de activitate, fiind o companie startup. Este recunoscut faptul ca un plan de marketing strategic este absolut necesar pentru a asigura profitabilitatea si succesul unei firme.

II.1 Analiza pietei

Nevoile pietei

Coaforul urmareste sa ofere urmatoarele beneficii clientilor sai:

- Comoditate: salonul poate servi intreaga familie, fara a fi obligatorie o programare prealabila. In plus, locatia coaforului este intr-o zona centrala, cu trafic intens.

- Serviciul pentru clienti: angajatii sunt instruiti sa ofere un serviciu superior clientilor sai

- Preturi competitive: coaforul practica preturi mai mici decat cele ale saloanelor de infrumusetare, dedicate femeilor.

Tendintele pietei

In ultimii ani, s-a inregistrat o extindere a saloanelor de lux din zonele metropolitane ale tarii. Extinderea se prezinta sub forma deschiderii de noi lanturi de magazine si saloane, care ofera servicii full-service. Maison LeBlanc nu intentioneaza sa se alinieze cu aceste saloane, deoarece perspectiva sa este de specializare pe piata in domeniul hair-styling.

II.2 Analiza SWOT

Urmatoarea analiza SWOT scoate in evidenta punctele forte si punctele slabe ale companiei si descrie oportunitatile si amenintarile cu care se confrunta Maison LeBlanc.

Acest plan de marketing este un model generic, potrivit pentru toate tipurile de afaceri. Cu toate acestea, este necesar sa modificati continutul pentru a se potrivi circumstantelor in care va aflati. De asemenea, acest plan de marketing contine sfaturi pentru redactarea corespunzatoare a lucrarii dumneavoastra, un document Excel care va ajuta la planificarea bugetului de marketing si, de la caz la caz, un document Excel ce contine o serie de anexe, tabele, sau grafice.

Acesta este un extras din planul de marketing. Pentru a avea acces la intregul plan de marketing, este necesar sa il descarcati de aici. Multumim!

   
  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »



    Stiri ultima ora