- » Info Financiar
- » Plan de marketing
- » Plan de marketing Agentie imobiliara
Plan de marketing Agentie imobiliara
Data: 30 noiembrie 2011 Ora: 12:42I. Rezumat
Agentia imobiliara Ana Housing are in vedere satisfacerea nevoilor celor care cumpara pentru prima oara o locuinta, asigurand confortul si lipsa grijilor pentru acestia. Prin aceste activitati, agentia spera sa isi construiasca o reputatie ca fiind principalul serviciu imobiliar pentru persoanele care cumpara pentru prima data o locuinta, eliminand concurenta din cadrul pietei.
Acest plan de marketing releva programele de marketing actuale si viitoare, care vor contribui la stabilirea si consolidarea renumelui Ana Housing.
I.1 Obiective
Ana Housing va urmari urmatoarele obiective specifice:
Obiective de business:
- Depasirea cifrei de afaceri de 300,000 RON in urmatorul an, 400,000 in al doilea an si 500,000 in al treilea an.
- Peste 400 de clienti in al treilea an
Obiective strategice:
- Clasarea in top 5 agentii imobiliare specializate in oferirea de servicii pentru persoanele care cumpara pentru prima data o locuinta
- Satisfactie in proportie de 100% pentru clienti
Obiective tactice:
- Feedback scris de catre clientii care au colaborat cu succes cu Ana Housing
- Cresterea numarului de agenti imobiliari angajati de Ana Housing pana la sfarsitul celui de-al treilea an
I.2 Scop
Agentia imobiliara va incerca sa faciliteze procesul de cumparare a unei locuinte si sa il transforme intr-o experienta lipsita de griji pentru cumparatori. Un client care semneaza un contract prin Ana Housing va fi surprins de la prima interactiune de gradul de seriozitate si de atentie oferita clientilor. Agentul imobiliar va descoperi dorintele si temerile clientului si va oferi informatii si asistenta.
Acest plan de marketing este un model generic, potrivit pentru toate tipurile de afaceri. Cu toate acestea, este necesar sa modificati continutul pentru a se potrivi circumstantelor in care va aflati. De asemenea, acest plan de marketing contine sfaturi pentru redactarea corespunzatoare a lucrarii dumneavoastra, un document Excel care va ajuta la planificarea bugetului de marketing si, de la caz la caz, un document Excel ce contine o serie de anexe, tabele, sau grafice.
Acesta este un extras din planul de marketing. Pentru a avea acces la intregul plan de marketing, este necesar sa il descarcati de aici. Multumim!