- » Info Financiar
- » Model fisa post
- » Fisa post marketing
Fisa post marketing
Data: 13 ianuarie 2012 Ora: 13:42Descarca Fisa post responsabil marketing.doc
Fisa postului
DENUMIREA POSTULUI: RESPONSABIL MARKETING
RELATII IERARHICE: este subordonat Managerului Marketing
RELATII DE COLABORARE: cu personalul de executie al firmei
RELATII FUNCTIONALE: elaboreaza proceduri si indicatii metodologice pentru implementarea actiunilor de telemarketing specifice produselor alocate
RELATII DE REPREZENTARE: reprezinta firma fata de furnizori, clienti, media, persoanele/organizatiile cu care intra in contact in interes de serviciu.
SCOPUL POSTULUI: Titularul postului are rolul de a implementa politicile de promovare a produselor alocate in vederea cresterii profitului firmei.
ACTIVITATI PRINCIPALE:
1. IMPLEMENTEAZA PLANURILE DE MARKETING PENTRU PRODUSELE ALOCATE
2. ADMINISTREAZA EFICIENT RELATIA CU FURNIZORII
3. ASIGURA SUPORT INFORMATIONAL PENTRU ECHIPA DE VANZARI
4. MENTINE STOCUL DE MARFA IN OPTIMUL STABILIT
ATRIBUTII PRINCIPALE:
1. Implementeaza planurile de marketing pentru produsele alocate
-
Intocmeste rapoarte de vanzari pe produse si furnizori si le prezinta superiorului ierarhic
-
Urmareste evolutia vanzarilor, identifica si propune superiorului ierarhic masuri de corectie/optimizare
-
Implementeaza masurile aprobate
-
Actualizeaza fisierele de preturi pentru produsele alocate
-
Realizeaza cercetari de piata, prelucreaza datele obtinute si le transmite superiorului ierarhic pentru analiza
-
Propune superiorului ierarhic actiuni de promovare pentru produsele alocate si asigura realizarea acestora
-
Asigura relatiile publice si promovarea publicitara a produselor alocate
-
Identifica si propune modalitati de actualizare a paginii web
-
Organizeaza actiunile de promovare a brandurilor alocate
-
Raporteaza superiorului ierarhic rezultatele actiunilor de promovare
2. Administreaza eficient relatia cu furnizorii
-
Transmite catre furnizori planurile de marketing si propunerile de bugete
-
Transmite superiorului ierarhic bugetele aprobate de furnizori
-
Urmareste incasarea fondurilor stabilite de furnizori si raporteaza superiorului ierarhic
-
Solicita preturi speciale pentru licitatii sau lichidari de stoc
3. Asigura suport informational pentru echipa de vanzari
-
Elaboreaza si sustine programe interne de informare pentru produsele alocate
-
Asigura documentatia si materialele promotionale pentru produsele alocate
-
Ofera asistenta de specialitate pentru identificarea solutiilor optime de vanzare
-
Informeaza despre noutatile referitoare la produsele furnizorilor alocati si promotiile curente
-
Ofera suport informational pentru stabilirea politicii de abordare a licitatiilor in functie de informatiile din piata si concurenta
4. Mentine stocul de marfa in optimul stabilit
-
Lanseaza comenzile catre furnizorii externi
-
Asigura permanenta in stoc a produselor cu viteza rapida de miscare
-
Identifica stocurile cu miscare lenta/fara miscare si propune masuri de corectie
-
Solicita furnizorilor aprobarea pentru aplicarea corectiilor (stock rotation, stock balancing)
-
Aplica regulile stabilite de superiorul ierarhic pentru asigurarea necesarului de marfa/minimizare a pierderilor datorate stocurilor fara miscare
RESPONSABILITATILE POSTULUI:
Legat de activitatile specifice, raspunde de:
-
Indeplinirea planului de vanzari si profit alocat
-
Acuratetea datelor/informatiilor transmise si incadrarea in termene conform normelor interne
-
Actualitatea si calitatea informatiilor referitoare la competitia specifica produselor alocate
-
Actualizarea preturilor in termen de 48 ore de la modificarea acestora
-
Incadrarea stocurilor pentru produsele alocate in limitele stabilite de superiorul ierarhic
-
Identificarea solutiilor optime de promovare
-
Incadrarea in limitele bugetelor aprobate
-
Aplicarea si respectarea structurii de preturi aprobate de superiorul ierarhic
-
Respectarea modelelor de contract avizate de Juristul firmei si Directorul General
-
Calitatea raportarilor catre superiorul ierarhic si incadrarea in termenele stabilite
-
Lansarea comenzilor externe la termenele stabilite prin norme interne sau prin reguli impuse de furnizori
-
Calitatea relatiei cu furnizorii
-
Respectarea standardelor cu privire la imaginea firmei si a brandurilor comercializate
-
Respectarea legislatiei specifice domeniului sau de activitate
Legat de disciplina muncii, raspunde de:
-
Imbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale si de specialitate
-
Pastrarea confidentialitatii informatiilor si a documentelor legate de firma
-
Utilizarea resurselor existente exclusiv in interesul firmei
-
Respectarea prevederilor normativelor interne si a procedurilor de lucru privitoare la postul sau
-
Adopta permanent un comportament in masura sa promoveze imaginea si interesele firmei
-
Se implica in vederea solutionarii situatiilor de criza care afecteaza firma
AUTORITATEA POSTULUI:
-
Se documenteaza pe probleme de specialitate prin activitati de birou si de teren
-
Utilizeaza echipamente/consumabile/materiale, masina departamentului, calculatorul puse la dispozitie de firma
SPECIFICATIILE POSTULUI
NIVEL DE STUDII: studii superioare economice
EXPERIENTA:
IN SPECIALITATE: minim 2 ani experienta in marketing sau pre-sales
PE POST: preferabil 1 an experienta pe un post asemanator
CUNOSTINTE NECESARE:
-
Marketing operational
-
Managementul evenimentelor speciale
-
Relatii publice
-
Cunoasterea pietei media
-
Tehnici de negociere
-
Operare PC: MS Office, editare grafica (Corel, Adobe)
-
Limba engleza (citit, scris, vorbit)
-
Cunoasterea pietei
-
Pregatirea de materiale si rapoarte
-
Cunoasterea legislatiei in domeniu
APTITUDINI SI DEPRINDERI NECESARE:
-
Aptitudine generala de invatare
-
Aptitudini de comunicare
-
Abilitati de negociere
-
Intocmire rapida a documentelor (prelucrare cifre si cuvinte)
CERINTE PENTRU EXERCITARE:
-
Inteligenta de nivel superior
-
Flexibilitate mentala
-
Gandire analitica si sintetica
-
Creativitate
-
Spirit organizatoric
-
Echilibru emotional
-
Capacitate de a lucra cu oamenii
-
Rezistenta la stres
-
Usurinta, claritate si coerenta in exprimare
-
Punctualitate
CARACTERISTICI DE PERSONALITATE: orientare spre profit, spirit practic, incredere in sine, perseverenta, activism, energie, fluenta verbala, creativitate, capacitate de identificare a oportunitatilor, interes pentru informarea altora, sociabilitate, tact, amabilitate.
Descarca Fisa post responsabil marketing.doc