- » Info Financiar
- » Model fisa post
- » Fisa post administrator
Fisa post administrator
Data: 11 ianuarie 2012 Ora: 17:20Descarca Fisa post administrator.doc
FISA POSTULUI NR...
DENUMIREA POSTULUI: ADMINISTRATOR
RELATII IERARHICE: se subordoneaza Directorului Administrativ
RELATII DE COLABORARE: cu personalul de executie al firmei
RELATII DE REPREZENTARE: Reprezinta firma fata de clienti, furnizori, autoritatile locale, precum si fata de alte persoane cu care intra in contact in interes de serviciu.
SCOPUL POSTULUI: Titularul postului asigura aprovizionarea cu mijloace fixe, consumabile si servicii pentru desfasurarea eficienta a activitatii firmei si solutioneaza aspectele de ordin administrativ ale noilor proiecte.
ACTIVITATI PRINCIPALE:
- ASIGURA APROVIZIONAREA CU MIJLOACE FIXE SI CONSUMABILE
- ASIGURA SERVICIILE/UTILITATILE FIRMEI
- ADMINISTREAZA SEDIUL FIRMEI
- ASIGURA ASISTENTA ADMINISTRATIVA PENTRU NOI PROIECTE
ATRIBUTII PRINCIPALE (si sarcini aferente):
- Asigura aprovizionarea cu mijloace fixe si consumabile
- Centralizeaza necesarul de mjloace fixe si consumabile
- Contacteaza furnizori si negociaza conditii financiare favorabile firmei
- Asigura respectarea bugetului alocat
- Organizeaza activitatea de transport si receptie a materialelor
- Raporteaza neconcordantele intre bugetul de consumabile si necesar
- Asigura serviciile/utilitatile firmei
- Identifica furnizori, analizeaza si prezinta Directorului Administrativ oferte favorabile firmei
- Asigura fluxul de documente necesare perfectarii contractelor
- Arhiveaza copii ale contractelor
- Urmareste derularea contractelor cu furnizorii de servicii
- Monitorizeaza consumul si propune masuri de reducere
- Asigura remedierea situatiilor neprevazute
- Administreaza sediul firmei
- Asigura buna functionare a mijloacelor fixe de uz comun
- Asigura un mediu de lucru sigur si conditii bune de lucru
- Tine evidenta chiriilor/serviciilor pentru chiriasi conform contractelor si stabileste sumele de facturat
- Asigura fluxul de documente justificative si le arhiveaza
- Asigura asistenta administrativa pentru noi proiecte
- Analizeaza piata in functie de noile proiecte alocate de Directorul Administrativ
- Estimeaza necesarul de activitati presupuse de fiecare proiect
- Propune solutii de ordin administrativ
- Asigura obtinerea documentatiei si aprobarilor specifice
RESPONSABILITATILE POSTULUI:
Legat de activitatile specifice, raspunde de:
- Distribuirea materialelor si a rechizitelor conform bugetelor si a normelor interne
- Calitatea mediului de lucru al angajatilor (conditiile fizice)
- Respectarea confidentialitatii datelor la care are acces
- Raportarea la timp a abaterilor sesizate
- Transmiterea integrala si in timp util a informatiilor catre destinatarul corespunzator
- Pastrarea documentelor justificative
- Imbunatatirea permanenta a calitatii pregatirii sale profesionale si de specialitate
- Pastrarea confidentialitatii informatiilor legate de firma
- Utilizarea si pastrarea in bune conditii a documentelor cu regim special
- Modul de utilizare a echipamentelor, consumabilelor, altor materiale si mijlloace fixe puse la dispozitie de firma
- Respectarea prevederilor, a normelor interne si a procedurilor de lucru privitoare la postul sau
- Adopta permanent un comportament in masura sa promoveze imaginea si interesele firmei
- Se implica in vederea solutionarii situatiilor de criza care afecteaza firma
AUTORITATEA POSTULUI:
- Semneaza documentele justificative pentru facturile de intretinere
- Semneaza corespondenta specifica domeniului de activitate
- Utilizeaza echipamentele/consumabilele puse la dispozitie de firma
Aprobat,
Director General Titular de post DRU Director Departament
Data Data Data Data
SPECIFICATIILE POSTULUI
NIVEL DE STUDII: Studii superioare tehnice sau economice
CURSURI DE PREGATIRE: birotica, secretariat (constituie un avantaj)
EXPERIENTA:
IN SPECIALITATE: minim 5 ani
PE POST: 1 an experienta pe un post asemanator (constituie avantaj)
CUNOSTINTE NECESARE:
- Contabilitate primara
- Limba engleza
- Tehnici de negociere
- Operare PC (MS Office)
- Gestionare/arhivare documente
APTITUDINI SI DEPRINDERI NECESARE:
- Aptitudine generala de invatare
- Aptitudini de comunicare orala si scrisa
- Abilitati de negociere
- Aptitudinea de a lucra cu documente
- Planificare si organizare a operatiilor si activitatilor
- Respectarea instructiunilor orale si scrise
- Culegere/clasificare/interpretare/transmitere a informatiilor
CERINTE PENTRU EXERCITARE:
- Integritate fizica
- Inteligenta
- Atentie concentrata si distributiva
- Rezistenta la stres
- Usurinta si claritate in exprimare
- Comportament adecvat (limbaj, vestimentatie, reguli de politete)
CARACTERISTICI DE PERSONALITATE: spirit tehnic, usurinta in manipularea fizica si ordonarea obiectelor in mediul de lucru, spirit practic, eficient, ordonat, sociabilitate, tact, amabilitate.
Descarca Fisa post administrator.doc