Fisa post administrator

Data: 11 ianuarie 2012   Ora: 17:20

Descarca Fisa post administrator.doc

FISA POSTULUI NR...

DENUMIREA POSTULUI: ADMINISTRATOR 

RELATII  IERARHICE: se subordoneaza Directorului Administrativ

RELATII DE COLABORARE: cu personalul de executie al firmei

RELATII DE REPREZENTARE: Reprezinta firma fata de clienti, furnizori, autoritatile locale, precum si fata de alte persoane cu care intra in contact in interes de serviciu.

SCOPUL POSTULUI: Titularul postului asigura aprovizionarea cu  mijloace fixe, consumabile si servicii pentru desfasurarea eficienta a activitatii firmei si solutioneaza aspectele de ordin administrativ ale noilor  proiecte.

ACTIVITATI PRINCIPALE:

  1. ASIGURA APROVIZIONAREA CU MIJLOACE FIXE SI CONSUMABILE
  2. ASIGURA SERVICIILE/UTILITATILE FIRMEI
  3. ADMINISTREAZA SEDIUL FIRMEI
  4. ASIGURA ASISTENTA ADMINISTRATIVA PENTRU NOI PROIECTE

ATRIBUTII PRINCIPALE (si sarcini aferente):

  1.      Asigura aprovizionarea cu mijloace fixe si consumabile
  • Centralizeaza necesarul de mjloace fixe si consumabile
  • Contacteaza furnizori si negociaza conditii financiare favorabile firmei
  • Asigura respectarea bugetului alocat
  • Organizeaza activitatea de transport si receptie a materialelor
  • Raporteaza neconcordantele intre bugetul de consumabile si necesar
  1.      Asigura serviciile/utilitatile firmei
  • Identifica furnizori, analizeaza si prezinta Directorului Administrativ oferte favorabile firmei
  • Asigura fluxul de documente necesare perfectarii contractelor
  • Arhiveaza copii ale contractelor
  • Urmareste derularea contractelor cu furnizorii de servicii
  • Monitorizeaza consumul si propune masuri de reducere
  • Asigura remedierea situatiilor neprevazute 
  1.    Administreaza sediul firmei
  • Asigura buna functionare a mijloacelor fixe de uz comun
  • Asigura un mediu de lucru sigur si conditii bune de lucru
  • Tine evidenta chiriilor/serviciilor pentru chiriasi conform contractelor si stabileste sumele de facturat
  • Asigura fluxul de documente justificative si le arhiveaza
  1.    Asigura asistenta administrativa pentru noi proiecte
  • Analizeaza piata in functie de noile proiecte alocate de Directorul Administrativ
  • Estimeaza necesarul de activitati presupuse de fiecare proiect
  • Propune solutii de ordin administrativ
  • Asigura obtinerea documentatiei si aprobarilor specifice

RESPONSABILITATILE  POSTULUI:

Legat de activitatile specifice, raspunde de:

  • Distribuirea materialelor si a rechizitelor conform bugetelor si a normelor interne
  • Calitatea mediului de lucru al angajatilor (conditiile fizice)
  • Respectarea confidentialitatii datelor la care are acces
  • Raportarea la timp a abaterilor sesizate
  • Transmiterea integrala si in timp util a informatiilor catre destinatarul corespunzator
  • Pastrarea documentelor justificative
  • Imbunatatirea permanenta a calitatii pregatirii sale profesionale si de specialitate
  • Pastrarea confidentialitatii informatiilor legate de firma
  • Utilizarea si pastrarea in bune conditii a documentelor cu regim special
  • Modul de utilizare a echipamentelor, consumabilelor, altor materiale si mijlloace fixe puse la dispozitie de firma
  • Respectarea prevederilor, a normelor interne si a procedurilor de lucru privitoare la postul sau
  • Adopta permanent un comportament in masura sa promoveze imaginea si interesele firmei
  • Se implica in vederea solutionarii situatiilor de criza care afecteaza firma
Legat de disciplina muncii, raspunde de:

AUTORITATEA POSTULUI:      

  • Semneaza documentele justificative pentru facturile de intretinere
  • Semneaza corespondenta specifica domeniului de activitate
  • Utilizeaza echipamentele/consumabilele puse la dispozitie de firma

 

Aprobat,        

Director General                     Titular de post                     DRU           Director Departament                  

 Data                                                   Data                            Data               Data   

SPECIFICATIILE   POSTULUI

NIVEL DE STUDII: Studii superioare tehnice sau economice

CURSURI DE PREGATIRE: birotica, secretariat (constituie un avantaj)

EXPERIENTA:

            IN SPECIALITATE: minim 5 ani

            PE POST: 1 an experienta pe un post asemanator (constituie avantaj)

CUNOSTINTE NECESARE:

  • Contabilitate primara
  • Limba engleza
  • Tehnici de negociere
  • Operare PC (MS Office)
  • Gestionare/arhivare documente

APTITUDINI SI DEPRINDERI NECESARE:

  • Aptitudine generala de invatare
  • Aptitudini de comunicare orala si scrisa
  • Abilitati de negociere
  • Aptitudinea de a lucra cu documente
  • Planificare si organizare a operatiilor si activitatilor
  • Respectarea instructiunilor orale si scrise
  • Culegere/clasificare/interpretare/transmitere a informatiilor

CERINTE  PENTRU  EXERCITARE:

  • Integritate fizica
  • Inteligenta
  • Atentie concentrata si distributiva
  • Rezistenta la stres
  • Usurinta si claritate in exprimare
  • Comportament adecvat (limbaj, vestimentatie, reguli de politete)

CARACTERISTICI DE PERSONALITATE: spirit tehnic, usurinta in manipularea fizica si ordonarea obiectelor in mediul de lucru, spirit practic, eficient, ordonat, sociabilitate, tact, amabilitate.

Descarca Fisa post administrator.doc

   
  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »



    Stiri ultima ora