Download 150 Cerere pentru utilizarea unui certificat digital calificat
150 - Cerere pentru utilizarea unui certificat digital calificat (OMEF 847/2009)
Cererea pentru utilizarea unui certificat digital calificat (emis de o alta autoritate decat MFP) se completeaza, se transmite electronic si se listeaza prin functionalitatile puse la dispozitie de serviciul Depunere declaratii on-line.
Exemplarul listat, semnat si stampilat de catre contribuabil, conform legii, se depune de catre persoana imputernicita pentru semnarea declaratiilor fiscale, la directia generala a finantelor publice judeteana sau, dupa caz, la Directia Generala a Finantelor Publice a Municipiului Bucuresti, in a carei raza teritoriala contribuabilul isi are domiciliul fiscal.
Cererea in format hartie va fi insotita de urmatoarele documente: documentul de identitate a solicitantului, in original si in copie; documentul eliberat de contribuabil, din care rezulta dreptul solicitantului de a semna declaratiile fiscale pentru contribuabil.
Acest formular este inclus in aceasta pagina doar pentru informare, si nu pentru utilizare, deoarece el se obtine in urma procedurii explicate in instructiunile aferente depunerii on-line.
Documentul de confirmare a certificatului digital calificat se depune in format electronic, semnat digital de catre solicitant si confirmat prin semnatura electronica a autoritatii de certificare.
Aceasta resursa cuprinde fisiere in format: =Nu dispuneti de un arhivator? Puteti descarca, gratuit, unul aici:
Continut 150 Cerere pentru utilizarea unui certificat digital calificat:
Pentru a descarca formularul fiscal, urmati pasii descrisi mai jos. Va multumim.
-
Credite
Acces Rapid
Cele mai vizualizate documente
Ultimele resurse adaugate
Suport si asistenta
Va rugam sa ne contactati daca aveti intrebari sau doriti informatii suplimentare: