Principalele avantaje competitive ale IMM-urilor

Principalele avantaje competitive ale IMM-urilor Data: 4 octombrie 2011   Ora: 15:08

Tinand cont de faptul ca avantajul competitiv pe care firmele si-l creeaza in raport cu piata conditioneaza in mod decisiv performantele si functionalitatea acestora, este deosebit de importanta reliefarea principalelor avantaje competitive ale intreprinderilor mici si mijlocii, conform unui sondaj realizat de CNIPMMR.

Astfel, 47,98% dintre respondenti au indicat drept avantaj competitiv pentru firma lor raportul pret-calitate, 43,89% au mentionat calitatea produselor si a serviciilor oferite, iar 36,90% considera ca pretul scazut al produselor si serviciilor organizatiei reprezinta principalul avantaj competitiv. Calitatea angajatilor (16,73%), reputatia firmei (11,03%) si serviciile post-vanzare oferite clientilor (5,69%) sunt alti factori esentiali pentru avantajul competitiv al IMM-urilor.

In urma investigatiei, se constata ca majoritatea microintreprinderilor sunt orientate catre diferentierea prin calitate a produselor si serviciilor furnizate si/sau spre comercializarea acestora la preturi cat mai convenabile pentru clienti.

 
 
Abonare newsletter
0 comentarii
- Adauga


   

Comentarii


0
 

  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »


 

competitiv, produselor, serviciiloroferite, avantaj, acestorasunt, avantajul, calitateafirmei, reputatia, serviciilepost-vanzare, clientilor, reprezintapretul, considera, scazut