Noile reguli de marketing pentru un startup

Noile reguli de marketing pentru un startup Data: 28 iulie 2011   Ora: 14:56

Marketingul viral si publicitatea pe cale orala nu mai sunt de ajuns pentru a-ti face produsul si brandul sa iasa in evidenta. Inovatia in marketing a devenit, poate, mai importanta decat inovatia la nivel de produs. Cu toate acestea, continutul si bugetul alocat pentru marketing sunt mai reduse decat ar trebui.

In aceasta era digitala, ne confruntam cu provocarea de a obtine atentia noii generatii de consumatori care stiu cu desavarsire ce isi doresc.

Iata 5 noi reguli ale marketingului care te pot ajuta sa captezi atentia clientilor:

1. Intelegerea nevoilor consumatorilor este prioritara. O strategie inovativa de marketing incepe cu intelegerea deplina a comportamentului consumatorului. Primul pas este adunarea de informatii prin cercetare, pentru a afla cine sunt clientii tai si cum folosesc media digitala. Ulterior, strategia ta trebuie sa utilizeze canalele si platformele digitale relevante.

2. Creeaza topicuri de discutii intre clienti. Constituie noi comunitati online in care sa initiezi discutii despre diverse teme de interes. Apoi ofera-le vizitatorilor un motiv pentru a reveni: conversatii reale, cu teme sociale si o comunitate bazata pe evenimente.

3. Vrei control? Ofera-l. Unele companii de renume le-au oferit sansa consumatorilor sa creeze reclame si sa participe la competitii de design prin care ofereau diverse recompense. Au beneficiat astfel de multiple avantaje, deoarece si-au asumat riscul de a lasa clientii sa detina controlul.

4. Produsele sunt noile servicii. Firmele startup trebuie sa tina cont de faptul ca produsele oferite sunt punctul de pornire in construirea unei relatii cu consumatorii. Canalele digitale permit transformarea produselor in servicii la cerere, ce ajuta clientii sa-si atinga scopurile si adauga valoare brandului.

5. Foloseste anunturile inteligente cu grija. Noua generatie de "smart advertising" permite crearea unui banner publicitar pentru mediul online in functie de varsta, genul, locatia, comportamentul de consum si interesele fiecarui client potential.

Tine minte! Tot ceea ce faci, dar si tot ceea ce nu faci poate fi observat de catre consumatorii tai. Totodata, si tu poti vedea reactiile si parerile acestora despre produsele tale. Acest lucru inseamna ca marketingul a devenit un aspect care nu mai poate fi amanat pentru perioada in care vei avea mai multe resurse. Fara o strategie inovativa si eficienta de marketing nu poti dezvolta o afacere.

 
 
Abonare newsletter
0 comentarii
- Adauga


   

Comentarii


0
 

  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »


 

sunt, marketing, poateclientii, produsele, diverseteme, online, potidigitala, faci, consumatoriiinovativa, digitale, canalelestrategie, consumatorilor, servicii