Cum sa vinzi produse neatractive
Data: 26 ianuarie 2012 Ora: 15:45Produsul obisnuit satisface o nevoie si rezolva o problema. Construirea unui brand si a unei comunitati de clienti loiali poate fi o misiune foarte dificila pentru o companie atunci cand produsele sale nu sunt atractive. Formarea unei baze de clienti poate fi si mai anevoioasa daca valoarea reala a produselor devine aparenta numai in timpul unor situatii de urgenta.
Iata patru strategii pe care orice companie le poate adopta:
1. Ofera clientului o experienta placuta. O mare parte a succesului este datorat concentrarii atentiei asupra clientului. In cazul comertului electronic, asigura-te ca oricine viziteaza siteul poate plasa o comanda cu usurinta. Platforma e-commerce este in mod inerent impersonala, asa ca straduieste-te sa faci experienta interactiva si personala pentru orice vizitator. Ofera recomandari si indicatii pentru orice sectiune care trebuie completata de catre client. Expune raspunsuri la intrebari care inca nu au fost puse.
2. Doneaza. Un site de e-commerce a adaugat o componenta in procesul de cumparare, ce permite clientului sa doneze un procent din costul comenzii catre o institutie filantropica. Clientii tai trebuie sa stie ca fac parte dintr-o comunitate mare, care isi aduce aportul pentru a transforma lumea intr-un loc mai bun. Este o situatie win-win la mai multe niveluri.
3. Fii ‘social’. Utilizeaza platformele de socializare ca o modalitate de a comunica cu clientii intr-un spatiu relaxant. Raspunde prompt intrebarilor, nelamuririlor si reclamatiilor din partea clientilor.
Incorporeaza platformele de social media in toate anunturile si promotiile tale.
4. Asociaza-te sau incheie parteneriate cu branduri puternice si renumite. Astfel, va creste gradul de constientizare a marcii.