Campanii de marketing cu buget redus
Data: 22 decembrie 2011 Ora: 16:20Majoritatea antreprenorilor stiu din proprie experienta cat de dificila poate fi patrunderea pe o piata deja existenta si obtinerea unei cote de piata, in special din cauza faptului ca afacerea ta nu este unica si exista numerosi concurenti.
Singura solutie ar fi organizarea unei campanii publicitare de mari proportii, care necesita investitii importante.
De fapt, exista multe modalitati prin care iti poti promova afacerea, chiar si cu un buget redus! Povestea relatata mai jos dovedeste acest lucru perfect:
O agentie matrimoniala din Spania, a avut in desfasurare o campanie de promovare unica la deschiderea noului sau site matrimonial. Pe 12 octombrie, in ziua in care Spania celebreaza Ziua nationala, cateva sute de baloane au fost eliberate spre cer, deasupra parcului central – un loc popular in care se sarbatoresc evenimente importante si au loc festivaluri.
Fiecare balon continea cate un bilet pe care era inscriptionat profilul online al unei persoane inregistrate la agentia matrimoniala: baloanele albastre cuprindeau datele barbatilor, iar cele rosii – datele femeilor.
In plus, fiecare balon era colorat cu o nuanta diferita, in functie de varsta persoanelor inscrise la agentia matrimoniala: pana la 35 de ani, intre 35-45 ani, intre 45-55 ani si peste 55 de ani.
Oricine dorea sa isi gaseasca sufletul-pereche, avea posibilitatea de a alege un balon si de a cauta pe internet profilul persoanei respective.
Aceasta campanie promotionala originala a fost anuntata inainte prin mass media si pe internet. Organizatorii au invitat persoanele singure sa se inregistreze pe noul site de intalniri, sa completeze chestionarul si sa semneze pentru a putea participa la evenimentul cu baloane. Potrivit proprietarilor siteului, aceasta campanie de promovare a adunat semnaturile a peste 500 de persoane, iar 15,000 de persoane si-au facut cont pe site in urmatoarele doua saptamani de la acest eveniment unic.