6 sfaturi pentru marketing eficient cu buget mic
Data: 14 octombrie 2011 Ora: 14:53Iata 6 modalitati low-cost, dar care iti aduc succesul in afaceri. Ai toate sansele ca prin investitii minime, sa iti cresti numarul de clienti si sa iti cresti vanzarile.
1. Promoveaza-te atat cat iti permiti
Afacerile mari isi aloca bugete consistente pentru publicitate, cu scopul de a-si crea un brand si pentru a-si creste vanzarile. Afacerile mici insa, nu au resursele necesare pntru a aplica o astfel de strategie. Dar asta nu inseamna ca nu poti sa te promovezi singur, cu oferte care vor atrage clientii.
2. Ofera o varianta mai ieftina
Oricat de bun ar fi produsul sau serviciul tau, vor exista clienti care nu vor fi dispusi sa plateasca pretul pe care il ceri sau care vor prefera sa renunte mai curand la calitate, decat sa plateasca pretul intreg.
Asadar, include in oferta versiuni ale produselor/serviciilor mai mici sau mai slabe, la un pret scazut.
3. Unii doresc ce e mai scump
Dar nu toti clientii doresc pretul cel mai ieftin. Multi dintre ei sunt dispusi sa plateasca mai mult pentru a obtine un serviciu/ produs premium. Iti poti mari volumul de vanzari, dar si venintul, prin oferirea unui produs mai complex.
4. Redimensioneaza materialele promotionale
Prin reducerea dimensiunii materialelor promotionale (flyere, afise), poti tipari mai multe bucati, la acelasi pret. In plus, vei fi chiar surprins sa constati ca varianta scurtata a mesajului este chiar mai eficient decat cea initiala.
5. Creaza parteneriate strategice
Contacteaza reprezentantii unor companii care nu fac parte din concurenta, dar care se adreseaza aceleiasi piete si propune-le sa le faci publicitate produselor/serviciilor lor, in schimbul aceluiasi serviciu. Astfel de intelegeri genereaza marirea volumul de vanzari, cu sacrificii minime.
6. Profita de aprecierea clientilor tai
Clientii vechi te cunosc si te apreciaza. De ce sa nu profiti de pe urma imaginii bune pe care ti-ai creat-o? Vino cu oferte speciale doar pentru clientii loiali, iar atunci cand lansezi produse/servicii noi, anunta-i mai intai pe ei.