Cum sa-ti faci site de reduceri

Cum sa-ti faci site de reduceri Data: 2 noiembrie 2011   Ora: 15:57

Datorita succesului pe care il inregistreaza site-urile de reduceri precum Groupon, tot mai multe persoane se intreaba cum ar putea si ele sa puna pe picioare o astfel de afacere.

Conceptul de vouchere cu reduceri exista inca din secolul 19, fiind insa mereu reinventat. Ideea este una foarte simpla: ofera-le consumatorilor imboldul necesar pentru a achizitiona un anumit produs sau serviciu. Voucherul poate asigura obtinerea gratuita a acelui produs sau o reducere consistenta, dar scopul este acela de a determina clientul sa consume, in speranta ca acesta va ramane fidel acelui produs sau serviciu. Este exact tactica pe care o aplica si site-urile de reduceri.

Inainte insa de a te arunca intr-un astfel de business, este nevoie de o cercetare a pietei pe care iti doresti sa intri. Asadar, trebuie sa afli cine sunt competitorii, ce oferta au, care este publicul tinta, iar in urma acestei analize, poti stabili catre ce grup tinta te vei indrepta si cum le poti oferi reduceri care nu se mai regasesc nicaieri.

Daca nu stii de nisa de piata ai putea sa ataci, iti oferim noi cateva idei. Te poti adresa parintilor, mereu interesati sa isi rasfete copiii, dar sa salveze si bani, persoanelor care au un anumit hobby, IMM-urilor care isi doresc sa isi gaseasca parteneri de afaceri care sa le ofere servicii mai ieftine etc.

Ca proaspat proprietar al unui astfel de site, printre responsabilitatile tale se vor numara: intalnirile cu potentialii clienti, derularea unor campanii de reduceri, analizarea si stabilirea unor strategii de preturi si gasirea pespectivelor de dezvoltare.

In plus va fi necesar sa monitorizezi permanent competitorii, sa adaugi in mod constant noi functionalitati site-ului tau, promovarea site-ului, mentinerea evidentei financiare.

A dezvolta un astfel de site, presupune aceleasi eforturi necesare pentru conducerea oricarui tip de afacere. Asadar, rolul managerului unui site de reduceri este sa pastreze un echilibru intre nevoile clientilor care ofera aceste reduceri si cele ale consumatorilor. Iar pentru a atinge succesul este nevoie de efort sustinut. Iata, asadar, cateva sfaturi care te vor ajuta sa iti mentii profitul:

- updateaza constant site-ul de reduceri si scoate cat mai repede ofertele expirate. Nimanui nu-I place sa navigheze pe un site care ofera informatii nefolositoare

- adauga in fiecare zi oferte noi, pentru a crea o obisnuinta in randul consumatorilor de a verifica zilnic ofertele disponibile

- preia cat mai mult din sarcinile clientilor care isi doresc sa ofere reduceri pe site-ul tau. Atat timp catele esti de folos, vor reveni la tine

- intrerupe colaborarea cu clientii care nu isi respecta obligatiile fata de consumatori. Reclama negativa pe care si-o fac se va rasfrange si asupra ta

Drumul de la a invata cum functioneaza o astfel de afacere pana la succesul inregistrat de Groupon este lung, insa nu trebuie sa te simti descurajat. Site-ul tau chiar are sanse sa devina o afacere foarte profitabila!

 
 
Abonare newsletter
0 comentarii
- Adauga


   

Comentarii


1 comentariu


diana , acum over 12 years
  (122)   (105)

In data de 9 ianuarie 2012 am facut comanda pe site-ul MyDeals.ro de o masuta de laptop, in valoare de 45 RON.
Dupa diverse convorbiri cu furnizorul, a ramas ca masuta sa imi fie livrata in data de 13 aprilie 2012 (am vorbit cu dansul in repetate randuri si am inteles ca au fost niste probleme cu fabricarea acestor masute, insa am fost de acord intr-un final sa astept)

Prin urmare, dupa 4 luni de asteptare, masuta nu mi-a ajuns, din cauze externe, care au legatura cu proasta gestionare a lucrurilor, si nici banii nu mi s-au returnat.
Am incercat sa ii contactez pe cei de la MyDeals pe nr de tel 0746.933.257. insa nu mi s-a raspuns.

Urmatorul pas este reclamatie direct la Protectia Consumatorului pentru frauda si nerespectarea obligatiilor de plata, si publicitatea bine-meritata pe forumuri si in cercurile cunoscutilor, pe Facebook si pe toate blogurile dedicate acestor reclamatii.
 
 

  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »


 

reduceri, afacere, siteprodus, consumatorilor, asadarsite-ul, poti, serviciunevoie, ofertele, tintaanumit, ofere, catevaofera, clientilor, succesul