Chiosc de sucuri naturale
Data: 25 noiembrie 2011 Ora: 18:12Sucurile naturale sunt foarte populare in randul consumatorilor, pentru ca reprezinta o alternativa sanatoasa la bauturile racoritoare imbuteliate sau la snacksurile pline de calorii.
Deoarece mancarea sanatoasa prinde tot mai mult teren pe piata fast-foodurilor, deschiderea unul chiosc de sucuri naturale poate reprezenta un pas catre succesul pe aceasta piata.
Inainte de a cumpara echipament si a inchiria spatiu pentru a deschide un astfel de chiosc, obtine autorizatiile necesare pentru functionarea sa.
In plus, este foarte folositor sa vizitezi alte magazine din aceasta categorie pentru a observa cum sunt organizate, ce contine meniul lor si care sunt punctele slabe.
Pe langa faptul ca oferi produse sanatoase si gustoase, un alt avantaj de care afacerea ta trebuie sa se bucure este spatiul in care iti desfasori activitatea. Deoarece consumatorii percep sucurile naturale ca pe o optiune trendy si sanatoasa, cea mai buna locatie pentru businessul tau este un centru comercial. In ceea ce priveste designul chioscului, acesta trebuie sa fie colorat, dar aerisit.
De ce ai nevoie
Ca sa deschizi un chiosc de sucuri naturale, vei avea nevoie de cel putin un storcator de fructe si de un blender profesionale, dar si de o lada frigorifica incapatoare. In plus, va fi nevoie de o casa de marcat, dar si de pahare, paie si de cateva mese cu scaune.
In ceea ce priveste meniul, poti folosi atat combinatii clasice de fructe, dar poti incerca si retete originale. Oricum, cel mai sigur este sa pornsti cu cele mai populare fructe si abia apoi sa adaugi in gama ta produse mai putin cunoscute.
Cheia succesului
Cheia succesului este sa atragi cat mai multi clienti. Iar la rezultatele bune vor contribui locatia aleasa, varietatea produselor pe care le oferi si scaunele confortabile. Consumatorii de sucuri naturale sunt de regula persoane tinere, preocupate de propria sanatate, asadar, strategia ta de marketing ar trebui sa ii aiba in vizor.
Denumirile haioase sau sugestive precum "high-energy" sau "fara calorii" se memoreaza usor, amuza clientii si ofera businessului tau un aer "cool", asadar, cresc sansele ca oamenii sa se intoarca.
Cum sa cresti
Pe masura ce afacerea ta se va dezvolta, vei ajunge la concluzia ca publicitatea in ziare sau la radio este foarte eficienta. Pe de alta parte, exista si alte modalitati de a atrage oamenii. De exemplu, o inaugurare cu fast, in care sa oferi bauturi gratuite si premii, va contribui la popularitatea businessului. De asemenea, poti oferi pachete speciale pentru zilele de nastere sau alte evenimente deosebite. Pe langa combinatiile originale de fructe, poti adauga cu timpul si alte produse sanatoase precum iaurturile cu fructe proaspete sau salatele.
Comentarii
fructe, naturale, poti, oferi, sunt, nevoie, produse, sucuri, chiosc, sanatoasa, afacerea, businessului, langa, meniul, oamenii, asadar, contribui, succesului,
- Startup
- Marketing
- Juridic
- Financiar
- Idei de afaceri
- Ghiduri
- Afaceri de Succes
- Evenimente Business