Timisoara Business Days – eveniment pentru oamenii de afaceri
Data: 21 martie 2012 Ora: 17:50In perioada 28-29 martie 2012, la Centrul Regional de Afaceri Timisoara, are loc cea de-a sasa editie din suita de evenimente Business Days, dedicata comunitatii de afaceri locale si nu numai.
Evenimentul Timisoara Business Days este primul eveniment din acest an si al saselea din suita de evenimente Business Days organizate pana acum, dupa patru evenimente de anvergura organizate in 2010-2011 in provincie si un ultim eveniment pe 2011 in Bucuresti, care au reusit sa reuneasca fiecare peste 500 de participanti veniti din toate colturile tarii, alaturi de o suita de speakeri consacrati – nume sonore din business-ul romanesc, facilitatori cu experienta si antreprenori de succes.
‘Crearea unei platforme de oportunitati de business networking pentru mediul de afaceri ramane si in anul 2012 principalul scop al evenimentelor Business Days‘, a declarat Laszlo Pacso, organizator principal, manager de proiect.
Pastrand conceptul de eveniment de pana acum, Timisoara Business Days se va derula pe parcursul a doua zile si va cuprinde un numar de 5 conferinte (4 conferinte standard si o conferinta tematica speciala, dedicata managerilor de HR) si 16 workshop-uri. Seara, la finalul prezentarilor, in ambele zile se vor desfasura trei tipuri de sesiuni de business networking: o sesiune organizata de micro-intalniri a cate 3 minute intre 50 de oameni, o sesiune de networking de tip open dupa modelul BNI si o sesiune de networking B2B cu o componenta internationala (matchmaking business-to-business).
Scopul Conferintelor este de a oferi factorilor de decizie din companii si antreprenorilor o viziune din partea unor personalitati ale lumii de afaceri despre: trendurile si tendintele afacerilor, idei de afaceri, exemple de afaceri si proiecte de succes, povesti motivationale si idei inspirationale din partea unor speakeri de calibru.
Scopul Workshop-urilor este de a dezvolta abilitati manageriale si antreprenoriale necesare perioadei dificile pe care o traverseaza economia mondiala si tinand cont de noua paradigma din lumea de business, oferind atat exemple si studii de caz, cat si ateliere de lucru interactive cu cei mai buni traineri si specialisti ai momentului.
Scopul Sesiunilor de networking este de a dezvolta spiritul si cultura de business networking in randul oamenilor de afaceri, fiind organizate fie un cadru placut-informal, fie intr-un cadru formal si oferind numeroase oportunitati de interactiune intre cei prezenti.
Printre invitatii acestei editii, mentionam: Vasile Iuga, Gabriel Biris, Marius Ghenea, Loránd Soares-Szász, Bogdan Comanescu, Ciprian Stavar, Calin Biris, Ivan Patzaichin, Teodor Frolu, Andy Szekely, Cristian Onetiu, Florentin Banu, Mihai Stanescu, Adrian Florea, Madalina Uceanu, Eusebiu Burcas, Adela Jansen si multi altii. Lista completa si mai multe detalii despre speakeri sunt disponibile pe site-ul evenimentului: http://timisoara.businessdays.ro.
Modalitatile de acces la eveniment sunt flexibile si variate, costurile de participare pornind de la 40 Euro (acces la un singur workshop) si pana 125 Euro (tichet VIP 2 – acces complet la conferinte si workshop-uri si la toate manifestarile satelit), fiind acordate reduceri de 15% pentru inregistrarile pana la data de 7 martie (inclusiv), respectiv 10% pentru inregistrarile din perioada 8-14 martie.
Mai multe detalii despre aceste oferte, despre variantele de acces, dar si despre diversele concursuri cu premii constand in tichete de acces gratuit pot fi gasite pe site-ul evenimentului http://timisoara.businessdays.ro si pe blogul http://www.businessdays.ro/blog.
Comentarii
business, afaceri, networking, timisoara, days, acces, eveniment, http, businessdays, speakeri, organizate, evenimente, scopul, sesiune, martie, suita, conferinte, lsquo,
- Startup
- Marketing
- Juridic
- Financiar
- Idei de afaceri
- Ghiduri
- Afaceri de Succes
- Evenimente Business