Femei in afaceri Bucuresti: Un nou eveniment Meet the Woman

Femei in afaceri Bucuresti: Un nou eveniment Meet the Woman Data: 17 septembrie 2013   Ora: 17:13

Mihaela Radulescu, owner Innerout, companie specializata in branding personal, vine la evenimentul Meet the WOMAN!, organizat de FEMEI IN AFACERI marti, 24 septembrie 2013, ora 19:00, la Capital Plaza Hotel, pentru a vorbi despre brandingul personal sau managementul reputatiei.

“Pentru ca cea mai mare impunere in branding-ul personal este autenticitatea, in conturarea unui brand personal pornesc la drum dupa o investigare in profunzime a persoanei, cu instrumente de cercetare calitativa, cu aplicarea de inventare de personalitate si in depth interviews. Este un mare castig de autocunoastere, extrem de apreciat de clienti si totodata un fundament solid pentru o pozitionare relevanta, sustenabila si diferentiatoare”, a declarat Mihaela Radulescu, owner Innerout.

“Am ales branding-ul personal pentru ca, in primul rand, nevoia exista, iar solutiile existente tin mai degraba de PR. In al doilea rand, pentru ca am vrut sa creez o metodologie proprie, aflata la intersectia mai multor domenii (psihologie, sociologie, comunicare sociala) si un instrumentar al meu cu care sa-mi fac treaba si sa produc rezultate in oameni. Managementul reputatiei este un domeniu complex, in care nu te poti distinge daca ai la indemana doar un retetar de promovare practicat de media pietei. Si, mai ales, nu poti construi nimic daca tratezi branding-ul personal ca pe unul de produs sau companie. Branding-ul personal ca demers are totusi ceva unic, care scapa de fiecare data retetelor: si anume, el trebuie practicat... personal, adica adaptat la particularul unic al persoanei”, a adaugat Mihaela Radulescu.

Absolventa a Facultatii de Filosofie din Bucuresti, a unui Master in Filosofia Culturii si a doua scoli postuniversitare de comunicare si relatii publice, Mihaela Radulescu are 14 ani petrecuti in publicitate (DDB, Mercury 360, GMP, in pozitii de middle si top management) si branding (Senior Brand Consultant la Brandient). De aproape un an, a ales calea antreprenoriatului, infiintand Innerout, o companie specializata in branding personal.

Clientii Innerout sunt preponderent antreprenori si reprezentanti ai meseriilor liberale, in special oameni de business, care inteleg ca managementul reputatiei lor se transforma in capital pentru propriul business. Demersul Innerout are drept pilon central sondarea in profunzime a autenticitatii persoanei. Astfel, dincolo de un castig in pozitionare si comunicare eficienta, clientul Innerout are un inedit castig de introspectie si autocunoastere.

Meet the WOMAN! este un eveniment de inalta tinuta, in cadrul caruia sunt dezbatute teme de actualitate, de mare interes pentru antreprenoare si pentru femeile specialiste in anumite domenii de activitate. Ne vom baza mult pe interactivitate, pe discutiile libere si vom incuraja, ca de fiecare data, business networking-ul”, a precizat Alice Botnarenco, antreprenor, fondator si presedinte al organizatiei FEMEI IN AFACERI.

 
 
Abonare newsletter
0 comentarii
- Adauga


   

Comentarii


0
 

  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »


 

personal, innerout, mihaelaradulescu, branding-ul, persoaneicomunicare, ales, managementulcompanie, business, reputatieibranding, castig, autocunoasterebrand, pozitionare, profunzime