Comertul electronic si e-business in Romania

Comertul electronic si e-business in Romania Data: 22 martie 2013   Ora: 13:09

Camera de Comert si Industrie a Romaniei - Camera Nationala organizeaza vineri, 29 martie, conferinta: Comertul electronic si e-business in Romania.

Speakerii evenimentului sunt presedintele, Camerei Nationale a Romaniei, Mihail M. Vlasov, ministrul pentru Societatea Informationala, Dan Nica, ministrul Fondurilor Europene, Eugen Teodorovici, ministrul delegat pentru intreprinderi mici si mijlocii, Ministerul Economiei, Maria Grapini, Marius Ghenea, presedinte, Asociatia Romana a Magazinelor Online, Vladimir Kalinov, vicepresedinte, Divizia Retail, Raiffeisen Bank, Radu Apostolescu, director de Dezvoltare, Emag.ro.

Scopul acestei conferinte este de a informa agentii economici si persoanele fizice asupra e-commerce si e-business - reglementarile legale, accesarea fondurilor europene pentru realizarea de magazine online, reglementarile Comisiei Europene, tendintele pietei locale de comert electronic, dar si afacerile online romanesti de succes.


In luna februarie 2004, comertul electronic a debutat in Romania ca sistem de e-commerce functional. Numarul magazinelor virtuale romanesti a crescut, in prezent functioneaza aproximativ 3.500 de companii online.

In anul 2012 totalul tranzactiilor in comertul electronic au fost in valoare de 600 milioane euro, iar in anul 2013 ar putea atinge valoarea de 750 milioane euro.

In cadrul ultimei dezbateri de la Bruxelles, Comisia Europeana a mentionat ca "Actul privind piata unica" identifica serviciile societatii informationale, inclusiv comertul electronic, ca fiind una dintre masurile care pot stimula cresterea economica si pot impulsiona piata interna a secolului 21. De asemenea, acesta are un rol important in realizarea obiectivelor de crestere inteligenta, o crestere durabila si favorabila incluziunii in Europa 2020. Obiectivele de dezvoltare ale comertului electronic in Europa si facilitarea accesului la comertul electronic pentru IMM-urile implicate in procesul de vanzare si de cumparare sunt stabilite in cadrul „Agendei digitale pentru Europa3”.

Strategia include obiective cantitative pana in 2015, astfel 33% din IMM-uri vor efectua de cumparaturi sau vanzari on-line. De asemenea, se anticipeaza ca 20% din populatie va achizitiona bunuri online de la furnizori transfrontalieri pana in 2015.

Informatiile vor fi prezentate in format POWER POINT si vor fi transmise ulterior in format electronic. Persoanele inscrise si prezente la conferinta vor primi un certificat de participare.

Taxa de participare este de 200 lei (TVA inclus), iar plata se face la casieria Camerei de Comert si Industrie a Romaniei, tr. III, et. 4 sau prin banca in contul CCIR - RO31 RZBR 0000 0600 0240 7957, deschis la Raiffeisen Bank SMB, Cod fiscal RO 2842250.

 
 
Abonare newsletter
0 comentarii
- Adauga


   

Comentarii


0
 

  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »


 

electronic, comertul, onlineeuropa, ministrul, europeneromaniei, comert, fondurilorcrestere, reglementarile, formatparticipare, camera, anulraiffeisen, realizarea, persoanele