- Francize Auto
- Francize Bancare si asigurari
- Francize Bauturi si alimente
- Francize Cafenele
- Francize Confectii si incaltaminte
- Francize Consiliere
- Francize Consultanta
- Francize Curatenie
- Francize Imobiliare
- Francize Ingrijirea hainelor
- Francize Publicitate
- Francize Sanatate si Fitness
- Francize Sport si divertisment
Franciza Alsinco
Descriere:
Filosofia Alsinco se defineste prin urmatoarele:
1) Satisfacerea nevoilor clientilor are o importanta majora, iar deservirea lor este prioritara;
2) Angajament pentru indeplinirea setului de obiective;
3) Munca in echipa si efort colectiv;
4) Training permanent si dezvoltarea personalului pentru imbunatatirea serviciului clienti.
Urmatoarele principii sunt complementare celor enumerate mai sus:
- Dedicare si devotament pentru pietele deservite si pentru brandul Alsinco;
-Respect pentru asteptarile si viziunea actionarilor;
- Colaborarea cu cei mai respectati parteneri din lume, precum: Wolverine World Wide Inc., Geox, Imac, 3A Antonini, DC Company etc.
- Analizarea si monitorizarea continua a tredurilor din moda, atat la nivel local cat si international;
- Continua dezvoltare a produselor si portofoliului brandului.
Dimensiuni medii de magazin: 80-100 mp
Domeniul de activitate
Dimensiunea retelei de franciza
Marca in Romania
Franciza in cifre
Pagina realizata cu sprijinul Asociatiei Romane de Franciza.