- Francize Auto
- Francize Bancare si asigurari
- Francize Bauturi si alimente
- Francize Cafenele
- Francize Confectii si incaltaminte
- Francize Consiliere
- Francize Consultanta
- Francize Curatenie
- Francize Imobiliare
- Francize Ingrijirea hainelor
- Francize Publicitate
- Francize Sanatate si Fitness
- Francize Sport si divertisment
Franciza Shanghai Restaurant

Descriere:
Restaurantul Shanghai s-a deschis in Cluj-Napoca in aprilie 1998, prin unirea eforturilor a trei asociati - doi romani si un chinez.
Inca de la deschidere s-a dorit a oferi clientilor preparate si servicii de calitate intr-o ambianta cat mai placuta.
In toti acesti ani ofera s-a imbunatatit si a reusit sa satisfaca intr-o cat mai mare masura exigentele clientilor, prin specificul restaurantului castigandu-si un loc aparte pe piata culinara a Clujului.
Principalele avantaje:
- Pregatirea bucatarilor si ospatarilor;
- Oferirea retetelor si alcatuirea meniului;
- Manual de franciza;
- Evaluarea locatiilor potentiale;
- Elaborarea planului de amenajare;
- Asistenta pentru amenajarea si utilarea spatiului;
- Asigurarea (contra cost) a ornamentelor si ustensilelor specific chinezesti;
- Asigurarea aprovizionarii cu produse specific chinezesti;
- Creatie publicitara;
- Instruiri periodice;
- Asistenta in implementarea sistemului HACCP;
- Asistenta permanenta pe durata contractului.
Cerinte:
- Taxa de publicitate este de 1% din vanzari.
- Spatiu minim necer: 150 mp, din care 40-50 mp pentru bucatarie.
- Investitia minima necesara pentru bucatarie este 10000 Euro.
- Investitia minima necesara pentru implementarea programului informatic de vanzare/gestiune este: 6000 Euro.
- Investitia minima necesara pentru implementarea sistemului de supraveghere este: 1500 Euro.
- Numar de angajati in 2 ture: 12 angajati.
Domeniul de activitate
Dimensiunea retelei de franciza
Marca in Romania
Franciza in cifre
Pagina realizata cu sprijinul Asociatiei Romane de Franciza.