- Francize Auto
- Francize Bancare si asigurari
- Francize Bauturi si alimente
- Francize Cafenele
- Francize Confectii si incaltaminte
- Francize Consiliere
- Francize Consultanta
- Francize Curatenie
- Francize Imobiliare
- Francize Ingrijirea hainelor
- Francize Publicitate
- Francize Sanatate si Fitness
- Francize Sport si divertisment
Franciza Mr. Pizza
Descriere:
Mr. Pizza este unul dintre cele mai faimoase branduri din Coreea. Domeniul de activitate il reprezinta prepararea de pizza, realizata manual dupa retete bine structurate. Datorita intaririi brandului prin intermediul strategiilor de marketing atent elaborate, pozitionarii locatiilor si printr-un standard de calitate, Mr. Pizza a devenit marca autohtona de top din domeniu.
In prezent, exista 350 unitati Mr. Pizza in Coreea si 13 la nivel international.
Compania a primit de mai multe ori distinctia "National Brand" iar KCSI a recunoscut-o ca fiind Nr. 1 dintre restaurantele cu specific de pizza. In 2009, Mr. Pizza a intrat in "Top 100 Branduri din Coreea".
Contract de franciza: simpla si regionala
Plan de dezvoltare: Variabil
Taxa de marketing: 2%
Taxa de master franciza: negociabila
- Redeventele pentru master francizat se determina dupa estimarea numarului de francize ce vor fi operate pe parcursul duratei contractuale;
- Taxa de intrare in franciza este de 50% din suma incasata de master francizat de la fiecare francizat;
- Taxa per unitate francizata se fixeaza de comun acord cu master francizatul;
- Mr. Pizza WorldWide va oferi master francizatului exclusivitate teritoriala in care acesta se va ingriji de expansiunea retelei, ajungandu-se la indeplinirea unui anumit target, convenit de comun acord de catre parti;
- Mr. Pizza WorldWide cauta un master francizat care este capabil sa demonstreze abilitati financiare si comerciale pentru a dezvolta aceasta afacere in tara sa de origine
Domeniul de activitate
Dimensiunea retelei de franciza
Marca in Romania
Franciza in cifre
Pagina realizata cu sprijinul Asociatiei Romane de Franciza.