Economisire: Obligatiile clientilor fata de banca

Clientii au obligatia de a se asigura ca au fonduri suficiente in conturile lor pentru a li se satisface retragerile. Acestia trebuie sa reduca la minim riscurile la care ar expune banca actionand neglijent.

Clientii trebuie sa pastreze cu grija cardurile, cecul si alte documente financiare importante, pentru a reduce riscul pierderii sau furtului. In cazul pierderii sau furtului documentelor financiare, ei trebuie sa instiinteze banca si sa ia orice alte masuri necesare in vederea reducerii pierderilor pe care le-ar putea avea banca in astfel de circumstante.

In cazul in care banca considera ca relatia cu un client s-a deteriorat, aceasta poate lua diferite masuri, de la emiterea unei scrisori de avertizare pana la lichidarea contului clientului.


 
 
Abonare newsletter
0 comentarii
- Adauga



Comentarii


0

Stiri Financiare

Cautare rapida in ghiduri
 
  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »