Vertical Finance S.R.L. - contact, adresa, sucursale

DESPRE NOI

VERTICAL FINANCE S.R.L. a fost creata ca un raspuns la cerintele pietei de a veni in sprijinul clientilor care prefera sa apeleze la serviciile profesioniste si de calitate ale unei firme de consultanta in sectorul managementului de proiect, piata care si-a facut simtita prezenta odata cu aderarea Romaniei la Uniunea Europeana de la 1 ianuarie 2007.

Societatea VERTICAL FINANCE a luat nastere in anul 2006, oferind servicii integrate de consultanta atat in obtinerea de fonduri nerambursabile,  cat si in obtinerea de credite pentru persoane fizice si juridice sau leasing-uri.

 

OBIECTIV GENERAL

Societatea VERTICAL FINANCE S.R.L. este o societate in plina ascensiune pe piata de consultanta din Regiunea de Vest a tarii, avand ca obiectiv principal furnizarea prompta a serviciilor de consultanta privind obtinerea unei finantari avantajoase, in scopul diminuarii treptate a decalajelor socio-economice si a altor disparitati interne inregistrate la nivel intra si inter-regional.

 

CLIENTI PRINCIPALI

AC MANAGEMENT S.R.L., ELECTRO FIDELITY COMPANY S.R.L., BANAT REAL ESTATE S.R.L., DANGERS S.R.L., SAERO S.R.L., U.C.M. REsItA S.A., HYDRO ENGINEERING S.A., UCM TURNATE S.R.L., MIBAROM S.R.L., VELOCITY S.R.L., SARA INVESTMENT S.R.L., Asociatia Speologica Exploratorii, FORCES MOTRICES S.A.S. Franta, ROCON V.O.F. Olanda, Consiliul Local BaILE HERCULANE, Consiliul Local TEREGOVA.

 

SERVICII

Domeniile de activitate implica mai multe tipuri de activitati esentiale in existenta societatii VERTICAL FINANCE S.R.L. si se adreseaza diferitelor categorii de beneficiari:

1.    Consultanta fonduri nerambursabile:

a.    consultanta de specialitate pentru incadrarea investitiei propuse in Fondul structural sau de Coeziune corespunzator, Programul Operational adecvat, axa prioritara, domeniul de interventie, respectiv masura aferenta pe care se poate aplica proiectul;
b.    consultanta in ceea ce priveste intocmirea documentatiei specifice aferente proiectelor cu finantare europeana nerambursabila (studii de pre/fezabilitate, memorii justificative, cercetari si analize de piata, studii de oportunitate, ale locatiei, analize cost-beneficiu, planuri de afaceri, cadrul matrice-logica, bugete, diagrame Gantt, studii sociologice calitative/cantitative, diferite interpretari statistice etc.);
c.    elaborarea documentatiei in vederea atribuirii contractelor de prestari servicii, de furnizare de produse si de lucrari si organizarea procedurilor de atribuire in conformitate cu reglementarile legale privind achizitiile publice (conform legislatiei nationale in vigoare sau conform legislatiei europene PRAG);
d.    completarea cererii de finantare si a anexelor specificate in Ghidul Solicitantului;
e.    asistenta la pregatirea si depunerea dosarului, precum si la incheierea contractului de finantare.

2.    Consultanta management de proiect (inclusiv documentatiile aferente):

a.    elaborarea de rapoarte si documentatii specifice: studii de fezabilitate si pre/fezabilitate, planuri de afaceri, analize cost-beneficiu, studii de piata, studii de impact asupra mediului etc.;
b.    lucrari/asistenta in vederea atragerii de finantari si/sau credite bancare necesare acoperirii co-finantarii, a cheltuielilor neeligibile;
c.    elaborarea documentatiei in vederea atribuirii contractelor de prestari servicii, de furnizare de produse si de lucrari si organizarea procedurilor de atribuire in conformitate cu reglementarile legale privind achizitiile publice (conform legislatiei nationale in vigoare sau conform celei europene – PRAG);
d.    implementarea propriu-zisa a proiectului de investitii: monitorizarea activitatilor, respectarea graficului de timp si a incadrarii cheltuielilor in categoria celor eligibile, colectarea tuturor documentelor justificative aferente efectuarii cheltuielilor, inspectarea pe teren etc.;
e.    intocmirea si trimiterea cererilor de rambursare a cheltuielilor eligibile;
f.    insotirea reprezentantilor finantatorului in timpul verificarilor contabile si/sau pe teren, impreuna cu beneficiarul;
g.    realizarea si transmiterea rapoartelor intermediare/anuale/finale, a rapoartelor de progres (daca e cazul, si dupa finalizarea investitiei);
h.    facilitarea accesului clientului catre servicii de contabilitate, juridice, web-design etc.;
i.    consultanta si asistenta tehnica pe tot parcursul implementarii proiectului.

3.    Elaborare/reactualizare strategii de dezvoltare locala (SDL) pe termen mediu/lung:

a.    realizarea si redactarea etapelor premergatoare elaborarii strategiilor de dezvoltare locala: colectarea si interpretarea datelor in vederea conturarii profilului comunitar si a oportunitatilor de dezvoltare, analiza socio-economica, analiza SWOT;
b.    elaborarea strategiei de dezvoltare propriu-zisa: stabilirea domeniilor de interventie, a directiilor strategice de dezvoltare pentru comunitati, a axelor prioritare si a masurilor operationale pe o perioada medie sau lunga;
c.    supunerea documentului de planificare strategica publicului larg/presei/reprezentantilor administratiei publice locale.

4.    Brokeraj de credite pentru persoane juridice:

a.    consultanta in gasirea ofertei bancare optime, adaptata nevoilor fiecarui client/companie existenta sau companie start-up;
b.    consultanta cu privire la toate costurile adiacente optarii pentru o anumita banca (comisioane, speze, analiza SWOT);
c.    efectuarea de comparatii si studii pe produs;
d.    elaborarea de rapoarte si documentatii specifice solicitate de institutiile bancare: studii de pre/fezabilitate, planuri de afaceri, cercetari de piata etc.;
e.    lucrari/asistenta in vederea atragerii de finantari si/sau credite bancare necesare acoperirii co-finantarii, a cheltuielilor neeligibile;
f.    intocmirea de cash-flow-uri si bugete de venituri si cheltuieli, daca este cazul;
g.    intocmirea dosarului de credit, depunerea si sustinerea lui la banca pâna la obtinerea finantarii.

5.    Consultanta in afaceri:

a.    lucrari constând in evaluarea de bunuri mobile si imobile, in conformitate cu Standardele Internationale de Evaluare, Editia a VI-a si a VII-a, inclusiv in vederea obtinerii de credite;
b.    lucrari de consultanta economica, de evaluare a unor bunuri sau afaceri (colectare de informatii de piata, actualizare de baze de date asupra unor tranzactii cu active similare, pregatirea lucrarilor de evaluare prin culegerea datelor de pe teren, procurarea / identificarea documentatiilor tehnice aferente activelor supuse evaluarii etc.);
c.    lucrari constând in intocmirea de planuri de afaceri, cercetari de piata, marketing, studii de oportunitate, de studii de fezabilitate pentru societatile aflate in stare de functionare, precum si consultanta in diverse probleme strategice cu care acestea se confrunta;
d.    lucrari constând in intocmirea de Proiecte de fuziune / divizare, inclusiv in cazul societatilor aflate in lichidare, reorganizare judiciara sau faliment;
e.    lucrari / asistenta in vederea atragerii de finantari necesare dezvoltarii de afaceri;
f.    servicii de consultanta, PR si Lobby pentru accesarea eficienta a Fondurilor Structurale si de Coeziune;
g.    suport in elaborarea documentatiei specifice achizitiilor publice, precum si consultanta in parcurgerea corecta a procesului de licitatie electronica (SEAP);
h.    servicii de tip due diligence sau ,,transaction support’’;
i.    recomandari generale cu privire la proiecte/investitii.

6.        Consultanta in obtinerea unui leasing:

a.    consultanta in gasirea ofertei de leasing optime, adaptata nevoilor fiecarui client/companie existenta sau companie start-up;
b.    consultanta cu privire la toate costurile adiacente optarii pentru o anumita societate de leasing (comisioane, speze, analiza SWOT);
c.    efectuarea de comparatii si studii pe produs;
d.    intocmirea de cash-flow-uri si bugete de venituri si cheltuieli, daca este cazul;
e.    intocmirea dosarului de leasing, depunerea si sustinerea lui la banca pâna la obtinerea finantarii.
Categoriile avute in vedere sunt urmatoarele: auto, medicale, utilaje si imobiliare.

 

SCURT PORTOFOLIU DE PROIECTE

Elaborarea documentatiei specifice aferente proiectului investitional – ,,Construirea retelei publice de apa si apa uzata in comuna Teregova” - Schema de Granturi pentru Sectorul Public pentru Pregatirea de Proiecte in domeniul Protectiei Mediului – PHARE 2005.

Studiu de fezabilitate privind preluarea prin licitatie publica a transportului local de calatori in orasul Bocsa (Caras-Sverin).

Plan de afaceri cu privire la dotarea unei fabrici de asamblare biciclete cu echipament tehnologic de productie.
Studiu de fezabilitate aferent proiectului „Locuinte colective cu spatii comerciale, regim de inaltime D+P+7E din Resita”.

Intocmirea documentatiei specifice proiectului si management de proiect pentru ,,Implementarea si certificarea sistemului de management al mediului la UCM Turnate conform standardului SR EN ISO 14001:2005".

Intocmirea documentatiei specifice proiectului ,,Dotarea laboratorului Mibarom Resita S.R.L. cu aparatura moderna de incercare si testare" si managementul de proiect aferent.

Intocmire Analiza cost-beneficiu conform HG 28/2008 pentru SF ,,Amenajarea punctului de trecere frontiera Foeni – Jasa Tomici’’.

Elaborarea ,,Strategiei de dezvoltare a turismului rural, componenta de baza in dezvoltarea economica a zonelor transfrontaliere Teregova – Uzdin’’ ( Serbia ), PHARE CBC 2004/2006.

Realizare Plan de afaceri ,,Dezvoltarea complexului hotelier Aquaris Hotels  & Resorts’’ in scopul obtinerii unei linii de credit.

Realizare Plan de afaceri ,,Evaluarea pozitionarii pe piata a S.C. NM Construct S.R.L. in vederea obtinerii unui credit pentru finantarea capitalului de lucru’’.

Realizare faza Analiza cost-beneficiu pentru obiectivul "Actualizare Studiu de Fezabilitate, realizare expertiza energetica si audit energetic – Extindere Colegiul Tehnic Anghel Saligny, Baia Mare".

Intocmirea documentatiei specifice proiectului ,,Crearea si promovarea traseului turistic cu specific roman Via Danubii in zona transfrontaliera Baile Herculane (Romania) – Veliko Gradište (Serbia), inclusiv reabilitarea infrastructurii fizice ,,Strada Romana’’, Romania-Serbia IPA Cross-border Cooperation Programme” 2007-2013.

Intocmirea documentatiei specifice pentru 3 proiecte depuse la Ministerul Finantelor Publice in cadrul Ajutoarelor de minimis pentru dezvoltarea sau modernizarea intreprinderilor mici si mijlocii in baza HG nr. 1164/2007 cu modificarile si completarile ulterioare.

Contact Vertical Finance S.R.L.

Tip institutie Fonduri structurale
Telefon Fix 0724339757
Telefon Mobil -
Fax 0356815546
Email [email protected]
Program -
Adresa web www.verticalfinance.ro
Adresa Strada Bucovinei, nr. 63, Timisoara judetul Timis

Telefon Vertical Finance S.R.L.    Adresa Vertical Finance S.R.L.    Program functionare Vertical Finance S.R.L.    Contact Vertical Finance S.R.L.    Email Vertical Finance S.R.L.    Sediu Vertical Finance S.R.L.    Agentii Vertical Finance S.R.L.    Sucursale Vertical Finance S.R.L.   

Vertical Finance S.R.L.




  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »