-
Intrebari Credite Persoane Fizice
-
Intrebari Prima Casa
- Intrebari Credite IMM
- Intrebari Carduri
- Intrebari Depozite
- Intrebari Leasing
- Intrebari Fonduri
- Intrebari Legislatie
- Intrebari Diverse
Ce acte sunt necesare pentru a putea inregistra REVISALUL?
Pentru prima depunere la sediul inspectoratului teritorial de munca a registrului general de evidenta a salariatilor in format electronic de catre entitatile fara personalitate juridica ale angajatorilor, adresa de inaintare este insotita de o copie a urmatoarelor documente:
a) delegarea de competenta pentru incadrarea personalului prin incheierea de contracte individuale de munca;
b) delegarea de competenta pentru infiintarea si completarea registrului general de evidenta a salariatilor in format electronic;
c) certificatul de inmatriculare al angajatorului;
d) certificatul fiscal al entitatii fara personalitate juridica.
Portalul financiar eFin.ro afiseaza toate institutiile financiare din Romania si produsele acestora si va ofera posibilitatea de a aplica pentru acestea. Astfel, pentru a obtine informatii suplimentare in ceea ce priveste situatia dvs., va recomandam sa va adresati autoritatii competente din orasul in care locuiti si va desfasurati activitatea.
Puteti vizualiza datele de contact ale Inspectoratelor Teritoriale de Munca consultand sectiunea Adrese ITM.
Cele mai citite intrebari din categoria Diverse
-
Ce este fisa fiscala si de unde se obtine?
Vizualizari: 61989
-
Pot sa schimb monede de 1 si 2 euro in lei?
Vizualizari: 33892
-
Cum pot afla codul IBAN, este sirul de cifre de pe card?
Vizualizari: 28630
-
Ce inseamna bank account number si care este?
Vizualizari: 25143
Video - Ghiduri Financiare
Comentarii
-
Credite