Cum sa-ti vinzi casa in sezonul rece?
Data: 18 decembrie 2012 Ora: 12:15Pentru ca a venit iarna mai devreme ca in alti ani, pentru ca frigul reprezinta o piedica in calea vizionarilor de proprietati iar cumparatorii sunt mai degraba tentati sa scape cat mai repede decat sa acorde o atentie ridicata proprietatilor vizitate, ne-am gandit sa va dam cateva sfaturi cu ajutorul carora sa "incalziti" atmosfera si sa va cresteti sansele atunci cand v-ati hotarat sa vindeti in sezonul rece.
1. Stabileste un pret corect pentru proprietatea ta. Faptul ca iti vinzi locuinta iarna se traduce ca trebuie sa vinzi, esti presat de timp, ai nevoie de bani. Unii cumparatori sunt tentati sa speculeze acest aspect si de aceea cauta chilipiruri sau vanzatori "darnici". Va recomandam sa va informati bine inainte de a face publica intetia voastra de vanzare. Stabiliti impreuna cu agentul vostru un pret corect si, ca bonus, oferiti variante flexibile de plata.
2. Curata de zapada aleea din fata casei/blocului. Nu necesita un efort deosebit iar putina miscare nu strica nimanui. In schimb, acest aspect poate sa creeze cumparatorului un sentiment placut inca de la primii pasi. Nimeni nu-si doreste sa aiba accidente chiar inainte de vizionare.
3. Decoreaza-ti casa cu obiecte specifice iernii. Creeaza astfel o atmosfera de sarbatoare, primitoare. Vei observa cu siguranta un zambet de multumire pe fata cumparatorului, atunci cand va simti parfumul de scortisoara din living.
4. Porneste caldura si lasa lumina sa patrunda in casa. Frigul si intunericul puse in acelasi taler al balantei pot cantari in defavoarea ta. O locuinta curata si calda il fac pe cumparator sa se simta deja "acasa".
5. Serveste-ti vizitatorii cu bauturi calde. O infuzie de plante sau o ciocolata calda prind bine oricui pe o astfel de vreme.
6. Nu uita de publicitate! Un aspect deosebit de important este marketarea corecta a proprietatii tale. Asigura-te ca agentul tau imobiliar poseda si foloseste fotografii de prezentare de sezon, in care casa ta este inconjurata de zapada. Fotografiile mai vechi vor arata cumparatorilor ca proprietatea ta este listata de mai mult timp pe piata si se vor naste astfel intrebari.
Succes!
Echipa Blitz Imobiliare, Leonard M.
Blitz Imobiliare este o agentie imobiliara din Cluj Napoca ce ofera clientilor sai servicii imobiliare integrate si o baza de date completa, cu oferte actualizate la zi: vanzari si inchirieri apartamente, case-vile (www.cluj-case.ro), spatii comerciale, de birouri si industriale, terenuri.
credite nevoi personale
credite imobiliare
credite auto
leasing auto romania
carduri credit
alte credite
Stiri Credite Imobiliare
-
Top 3 greseli pe care le fac vanzatorii de locuinte
Trecem printr-o perioada complicata a pietei imobiliare, in care nu exista lichiditati sau accesu...
-
Top 3 greseli ale cumparatorilor de locuinte!
Atat in perioada boom-ului imobiliar cat si in prezent, in conditiile unei piete imobiliare in ca...
-
10 semne ce demonstreaza ca agentul care te reprezinta este un agent bun!
In procesul de vanzare a proprietatii tale, ai ales sa fii reprezentat de catre un agent imobilia...
-
5 documente pe care cumparatorii trebuie sa le cunoasca!
Drumul pe care urmeaza sa-l parcurgi catre locuinta visata este impartit in mai multe etape. In f...
-
Manualul vanzatorului. Etapa 6: Vanzarea propriu-zisa
Am ajuns la final! A fost un drum lung, ai dobandit cunostinte noi, ai trecut prin mai multe star...
Comentarii
-
Credite
Acces Rapid
Care e secretul performantei in business. Top skill-uri!
Cand singurul scop pe care il ai in fata este acela de a te dezvolta profesional, iti este destul de dificil sa identifici acel set de calitati care iti va asigura succesul. Desigur, pe parcursul timpului, vei acumula foarte multa experienta si te ... citeste mai mult
Acord bani & Imprumut - Informatii pentru a lua decizia optima
Vă luptați să scăpați de datorii? Negocierea unui acord de împrumut de bani poate fi o modalitate excelentă de a ieși din ... citeste mai mult
Cum să obții un echilibru între economisire și distracție
Unii alocă mulți bani pentru cheltuieli secundare precum distracția, astfel că diferența despre care vorbeam este mică sau egală cu zero. ... citeste mai mult