Cum sa cuceresti inima clientului prin e-mail

Cum sa cuceresti inima clientului prin e-mail Data: 2 iunie 2011   Ora: 09:41

E-mail-ul este una dintre cele mai ieftine si la indemana posibilitati de promovare a unei afaceri, insa multi antreprenori nu folosesc acest mijloc de comunicare la adevaratul sau potential.

Pentru ca rezultatele unei campanii prin e-mail este foarte usor de masurat prin ratele de deschidere si de click, majoritatea celor care utilizeaza acest mijloc de comunicare scapa din vedere cateva aspecte esentiale, pe care Dela Quist, CEO la agentia de e-mail marketing Alchemy Work, le-a dezbatut la cea de-a treia editie Marketing in Direct.

Lungimea conteaza

Dela Quist sustine ca e-mail-urile cu subiect scurt, ca numar de caractere, au rata de deschidere mai mare decat cele cu subiect lung, explicit. Cu toate acestea, e-mail-urile cu subiect lung au o rata de click mai mare.

Quist explica faptul ca subiectele scurte sunt neclare si starnesc curiozitatea destinatarilor care le deschid in proportie mai mare. Acest lucru nu inseamna insa ca ei sunt cu adevarat interesati de continutul e-mail-ului, asadar, dupa ce se lamuresc, cei mai multi il inched sau chiar il sterg.

Pe de alta parte, e-mail-urile cu subiect mai lung si explicit sunt deschise doar de persoanele interesate de tema si de continutul e-mail-ului si de aceea, rata de click va fi mai mare si cel mai probabil, vor deveni clienti la un moment dat.

Succesul vine cu perseverenta

Insa nu doar subiectul este important cand vorbim de succesul unei campanii prin e-mail ci si frecventa. Cu cat sunt trimise mai multe e-mailuri, cu atat rata de deschidere devine mai mica, dar acest lucru nu ar trebui sa ne ingrijoreze.

"Majoritatea e-mail-urilor pe care le trimiti nu vor fi deschise niciodata, orice ai face, insa de fiecare data cand e-mailul ajunge in Inbox, oamenii vor recunoaste brandul, chiar daca nu deschid e-mail-ul", sustine Dela Quist.

Asadar, este important ca e-mail-ul companiei sa se regaseasca in permanenta in Inbox-ul clientului, deoarece brandul este memorat, iar subiectul unui e-mail influenteaza comportamentul consumatorilor chiar daca acestia nu deschid e-mail-ul.

Nu conteaza ce trimite, conteaza cine trimite

Un alt ingredient care contribuie la succesul campaniei prin e-mail este brandul. S-a constatat ca oamenii acorda mult mai multa importanta e-mail-urilor care sunt trimise cu consimtamantul lor si brandurilor sonore. De asemenea, continutul e-mail-ului trebuie sa fie valoros, util pentru cei care il citesc.

Despre Dela Quist

Dela Quist, speakerul favorit la cea de-a doua editie MID a revenit si la cea de-a treia, . Dela Quist este Email Marketing Leader si CEO la agentia de email marketing Alchemy Work, din Marea Britanie. Dela Quist lucreaza din anul 1984 in domeniul comunicarii, fiind specialist in dezvoltarea campaniilor B2B si B2C de marketing prin email, atat in ceea ce priveste strategia, cat si continutul, design-ul sau analiza lor.

 
 
Abonare newsletter
0 comentarii
- Adauga


 

Articole asemanatoare



 

Comentarii


0
Ultima Ora

Care e secretul performantei in business. Top skill-uri!

Cand singurul scop pe care il ai in fata este acela de a te dezvolta profesional, iti este destul de dificil sa identifici acel set de calitati care iti va asigura succesul. Desigur, pe parcursul timpului, vei acumula foarte multa experienta si te ... citeste mai mult





  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »





Advertorial

Acord bani & Imprumut - Informatii pentru a lua decizia optima

Vă luptați să scăpați de datorii? Negocierea unui acord de împrumut de bani poate fi o modalitate excelentă de a ieși din ... citeste mai mult



Articolul Saptamanii

Cum să obții un echilibru între economisire și distracție

Unii alocă mulți bani pentru cheltuieli secundare precum distracția, astfel că diferența despre care vorbeam este mică sau egală cu zero. ... citeste mai mult