Marile branduri se bat pe piata de consumer healthcare

Consumer healthcare si piata alimentelor functionale sunt valorificate la 300 miliarde de dolari si se extind rapid. Marile companii de bunuri de consum precum Danone, L’Oreal si Nestle au identificat aceasta oportunitate si fac investitii semnificative in acest spatiu.
In acelasi timp, companii farmaceutice precum GlaxoSmithKline, Pfizer, Sanofi-Aventis si Novartis vad in segmentul de consumer healthcare o oportunitate de a-si diversifica afacerea. Totusi, piata este fragmentata si nu exista un castigator clar, se arata intr-un studiu al A.T.Kearney.
Se prefigureaza o noua piata orientata catre produsele de healthcare, care ocupa un spatiu intre bunurile de consum si produsele farmaceutice. Determinata de schimbari socio-economice globale, aceasta piata devine noul camp de batalie intre gigantii celor doua piete.
"Clientii nostri din ambele tabere intreaba care este cea mai buna abordare a acestei noi piete si ce capabilitati vor fi necesare pentru a avea succes. Companiile faramaceutice sunt in mod tipic lipsite de agilitate si intelegerea consumatorului, in timp ce companiile de bunuri de consum nu detin stiinta medicala. Studiul nostru analizeaza mai detaliat oportunitatea pietei si provocarile si implicatiile pentru companiile care tintesc aceasta piata si incearca sa inteleaga de ce in trecut pietele bunurilor de consum au invins oamenii de stiinta", a spus Jonathan Anscombe, partner A.T. Kearney
Prosperitatea, imbunatatirea stilului de viata si urbanizarea determina o crestere rapida a proportiei populatiei expuse la factori de risc care pun in pericol sanatatea. Acesti factori duc la cresterea rapida si sutinuta a segmentului de consumer healthcare.
Principalele avantaje al companiilor farmaceutice sunt abilitatile necesare pentru a dezvolta produse care functioneaza din punct de vedere medical si castigarea dreptului unei aprobari medicale. Pe de alta parte, abilitatile pentru construirea, distribuirea si angajamentul fata de consumator sunt detinute de companiile de bunuri de consum. In prezent, nicio companie nu detine tot pachetul, concluzioneaza Emmanuel Hembert, specialist pe bunuri de consum la A.T. Kearney.
Articole asemanatoare
-
De ce să alegi rulouri exterioare din aluminiu? Avantaje
Acestea oferă multiple beneficii, de la protecție termică și fonică, până la un plus ...
-
Februarie - Luna Călătoriilor Romantice
Călătorește cu stil și confort. O aventură romantică merită o mașină pe măsură. Imaginea...
-
De ce să alegi WordPress pentru site-ul afacerii tale?
În era digitală, prezența online a unei afaceri este esențială, iar alegerea platformei pot...
-
Cum să îți construiești o carieră de succes ca electrician
Meseria de electrician este una dintre cele mai căutate și respectate profesii din domeniul tehni...
-
Care sunt cele mai mari așteptări ale angajaților de la un angajator
Așteptările angajaților față de angajatori au evoluat semnificativ, influențate de schimbările de...
Comentarii
Care e secretul performantei in business. Top skill-uri!
Cand singurul scop pe care il ai in fata este acela de a te dezvolta profesional, iti este destul de dificil sa identifici acel set de calitati care iti va asigura succesul. Desigur, pe parcursul timpului, vei acumula foarte multa experienta si te ... citeste mai mult
-
Credite
Acces Rapid
Acord bani & Imprumut - Informatii pentru a lua decizia optima
Vă luptați să scăpați de datorii? Negocierea unui acord de împrumut de bani poate fi o modalitate excelentă de a ieși din ... citeste mai mult
De ce să alegi rulouri exterioare din aluminiu? Avantaje
Acestea oferă multiple beneficii, de la protecție termică și fonică, până la un plus de siguranță și intimitate. Dacă te ... citeste mai mult