Marile branduri se bat pe piata de consumer healthcare

Marile branduri se bat pe piata de consumer healthcare Data: 25 martie 2011   Ora: 12:12

Consumer healthcare si piata alimentelor functionale sunt valorificate la 300 miliarde de dolari si se extind rapid. Marile companii de bunuri de consum precum Danone, L’Oreal si Nestle au identificat aceasta oportunitate si fac investitii semnificative in acest spatiu.

In acelasi timp, companii farmaceutice precum GlaxoSmithKline, Pfizer, Sanofi-Aventis si Novartis vad in segmentul de consumer healthcare o oportunitate de a-si diversifica afacerea. Totusi, piata este fragmentata si nu exista un castigator clar, se arata intr-un studiu al A.T.Kearney.

Se prefigureaza o noua piata orientata catre produsele de healthcare, care ocupa un spatiu intre bunurile de consum si produsele farmaceutice. Determinata de schimbari socio-economice globale, aceasta piata devine noul camp de batalie intre gigantii celor doua piete.

"Clientii nostri din ambele tabere intreaba care este cea mai buna abordare a acestei noi piete si ce capabilitati vor fi necesare pentru a avea succes. Companiile faramaceutice sunt in mod tipic lipsite de agilitate si intelegerea consumatorului, in timp ce companiile de bunuri de consum nu detin stiinta medicala. Studiul nostru analizeaza mai detaliat oportunitatea pietei si provocarile si implicatiile pentru companiile care tintesc aceasta piata si incearca sa inteleaga de ce in trecut pietele bunurilor de consum au invins oamenii de stiinta", a spus Jonathan Anscombe, partner A.T. Kearney

Prosperitatea, imbunatatirea stilului de viata si urbanizarea determina o crestere rapida a proportiei populatiei expuse la factori de risc care pun in pericol sanatatea. Acesti factori duc la cresterea rapida si sutinuta a segmentului de consumer healthcare.

Principalele avantaje al companiilor farmaceutice sunt abilitatile necesare pentru a dezvolta produse care functioneaza din punct de vedere medical si castigarea dreptului unei aprobari medicale. Pe de alta parte, abilitatile pentru construirea, distribuirea si angajamentul fata de consumator sunt detinute de companiile de bunuri de consum. In prezent, nicio companie nu detine tot pachetul, concluzioneaza Emmanuel Hembert, specialist pe bunuri de consum la A.T. Kearney.

 
 
Abonare newsletter
0 comentarii
- Adauga


 

Articole asemanatoare



 

Comentarii


0
Ultima Ora

Care e secretul performantei in business. Top skill-uri!

Cand singurul scop pe care il ai in fata este acela de a te dezvolta profesional, iti este destul de dificil sa identifici acel set de calitati care iti va asigura succesul. Desigur, pe parcursul timpului, vei acumula foarte multa experienta si te ... citeste mai mult





  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »





Advertorial

Acord bani & Imprumut - Informatii pentru a lua decizia optima

Vă luptați să scăpați de datorii? Negocierea unui acord de împrumut de bani poate fi o modalitate excelentă de a ieși din ... citeste mai mult



Articolul Saptamanii

Cum să obții un echilibru între economisire și distracție

Unii alocă mulți bani pentru cheltuieli secundare precum distracția, astfel că diferența despre care vorbeam este mică sau egală cu zero. ... citeste mai mult