Ce trebuie sa stii despre email marketing
Data: 9 ianuarie 2015 Ora: 11:16
Email marketing-ul reprezinta, asa cum reiese inca din denumire, orice forma de marketing ce utilizeaza ca mijloc de comunicare posta electronica.
Email marketing-ul este o tehnica des folosita de agentiile de publicitate si nu numai, pentru promovarea unui produs/serviciu prin email, cu scopul de a incuraja cresterea numarului de vanzari si totodata pentru a atrage un numar cat mai mare de clienti.
Beneficiul major si incontestabil este reprezentat atat de costul scazut al aceste metode cat si al eficientei, mediul online fiind o sursa la care majoritatea oamenilor au acces iar un text bine ales poate mari considerabil numarul de clienti si credibilitatea fata de cei deja existenti.
In acest tip de campanie, subiectul e-mailului trimis reprezinta primul pas spre vanzare. Este important ca acesta sa fie cat mai clar, simplu, sa descrie continutul si sa atraga atentia cititorului si foarte important ca atunci cand clientul citeste titlul e-mailului pe care il primeste sa ii fie indeplinite asteptarile corecte.
Succesul acestui tip de campanie este este reusita convingerii clientilor inactivi de a fi din nou interesati de produsele companiei. Pentru a garanta succesul, aceasta strategie trebuie sa tina cont de unele reguli, apararent banale, dar care dupa indelungi incercari au demonstrat reusita acestui tip de campanie. Acestea sunt:
-Intelegerea motivului pierderii interesului in produsul vandut (si cum se poate schimba lucrul acesta
-Personalizarea emailului ce urmeaza a fi trimis catre client (studiile demonstreaza ca se creaza o relatie mai apropiata nu atunci cand structura emailului cea standard de a ii scrie numele clientului, ci cand se introduc informatii personalizate despre produsele anterior cumparate de client si se ofera discounturi pentru aceleasi tipuri de produse pe viitor)
-Oferirea unor gratuitati pentru a trezi din nou interesul asupra produselor companiei
-Trimiterea email-urilor in timpul weekendurilor, acesta fiind timpul in care clientii sunt mai relaxati si mai predispusi sa deschida emailurile de acest gen
Pentru a se face distinctia intre email marketing si mesajele SPAM, profesorul de comunicare la Universitatea din Pennsylvania, Joseph Turow, sustine ca este o formula clara catre succes: „Nu incarca oamenii cu mesaje, adreseaza-te cu ce vor ei sa stie si nu ii deranja prea mult sau la un interval prea scurt cu acest tip de mesaje”.
Articole asemanatoare
-
Cum să obții un echilibru între economisire și distracție
Unii alocă mulți bani pentru cheltuieli secundare precum distracția, astfel că diferența despre c...
-
Cum schimbă fintech-ul recrutarea în IT în sectorul financiar
Fintech-ul a revoluționat sectorul financiar, aducând soluții inovatoare precum plățile dig...
-
Anunt ziar autorizatie mediu
Este esențial ca aceste anunțuri să fie redactate cu atenție, având în vedere nu doar...
-
Închirierea automobilelor de epocă în cinematografie
În industria cinematografică, detaliile sunt esențiale pentru a recrea o epocă trecută sau ...
-
Importanta ferestrelor cu geamuri termopan
Inlocuirea ferestrelor vechi sau cumparare de ferestre pentru o locuinta noua, este o sarcina pe ...
Comentarii
Care e secretul performantei in business. Top skill-uri!
Cand singurul scop pe care il ai in fata este acela de a te dezvolta profesional, iti este destul de dificil sa identifici acel set de calitati care iti va asigura succesul. Desigur, pe parcursul timpului, vei acumula foarte multa experienta si te ... citeste mai mult
-
Credite
Acces Rapid
Acord bani & Imprumut - Informatii pentru a lua decizia optima
Vă luptați să scăpați de datorii? Negocierea unui acord de împrumut de bani poate fi o modalitate excelentă de a ieși din ... citeste mai mult
Cum să obții un echilibru între economisire și distracție
Unii alocă mulți bani pentru cheltuieli secundare precum distracția, astfel că diferența despre care vorbeam este mică sau egală cu zero. ... citeste mai mult