Afla cum sa-ti promovezi afacerea, de la experti!
Data: 19 octombrie 2018 Ora: 18:16Promovarea afacerilor este un subiect foarte discutat in ultima vreme. Asta deoarece internetul a inceput sa ofere solutii din ce in ce mai atractive, iar cresterea afacerii ne intereseaza pe toti. Tocmai de aceea, in aceasta toamna, pe 8 noiembrie, in Bucuresti, poti afla mai multe despre acest subiect, la conferinta “Targetare si Campanii Eficiente”, organizata de PR2Advertising.ro.
Aceasta este a patra editie a conferintei, iar de aceasta data speakerii participanti vor pune accent pe modalitati de promovare si crestere a afacerilor, prin tintirea corecta a publicului tinta. De asemenea, vei putea afla de la oameni cu experienta ce functioneaza si ce nu in marketing si promovare.
Care sunt avantajele participarii la aceasta conferinta?
Pe langa faptul ca vei avea ocazia sa inveti foarte multe lucruri despre promovarea online si despre afaceri, aceasta conferinta iti ofera si o muiltime alte beneficii.
-
Vei putea afla care sunt cele mai eficiente campanii de promovare
-
Vei avea exemple practice de oameni care chiar au reusit in business-uri online si nu numai
-
Vei cunoaste speakeri gata sa iti raspunda la intrebari
-
Vei invata ce inseamna GDPR, cum influenteaza campaniile de promovare
-
Vei avea o ocazie extraordinara sa iti cresti reteaua de contacte, la pauza de networking de la conferinta.
La conferinta vei avea ocazia sa o cunosti si pe Raluca Radu, Country Manager la Answear Romania si owner la MTH Digital. Vei putea sa ii pui intrebari si sa afli din experienta ei ce inseamna targetarea si cu ce te ajuta aceasta la cresterea afacerii tale.
Cine este Raluca Radu?
Raluca Radu este o femeie de business cu o experienta impresionanta in zona e-commerce si marketing online. Este fondatoarea companiei MTH Digital, companie specializata pe marketing digital de performanta, dar reprezinta si Answear Romania in calitate de Country Manager. De asemenea, Raluca este lector si consultant in zona de strategie online si cofondator GPeC – cel mai important eveniment national din aria e-commerce.
Pe langa Raluca, la conferinta “Targetare si Campanii Eficiente” vor fi prezenti si alti speakeri experti in domeniul online. Astfel, vei avea ocazia perfecta sa compari performantele lor si sa vezi ce metode functioneaza pentru tine.
Vrei sa inveti cum sa-ti cresti rapid si sigur afacerea? Participa si tu la conferinta „Targetare si Campanii Eficiente”. Inscrie-te cu ajutorul formularului ce il gasesti pe pagina conferintei.
Evenimentul este sustinut de sponsorii: Answear, Savescu & Asociatii, SEOmark.ro si de partenerii media: Acasa.ro, Afaceri si leadership feminin, Business24, Comunicatedepresa.ro, LivePR, Portal Management, Woman2Woman.ro, Profitinfo.ro, RisCo, Ziare.com.
Articole asemanatoare
-
Cum să obții un echilibru între economisire și distracție
Unii alocă mulți bani pentru cheltuieli secundare precum distracția, astfel că diferența despre c...
-
Cum schimbă fintech-ul recrutarea în IT în sectorul financiar
Fintech-ul a revoluționat sectorul financiar, aducând soluții inovatoare precum plățile dig...
-
Anunt ziar autorizatie mediu
Este esențial ca aceste anunțuri să fie redactate cu atenție, având în vedere nu doar...
-
Închirierea automobilelor de epocă în cinematografie
În industria cinematografică, detaliile sunt esențiale pentru a recrea o epocă trecută sau ...
-
Importanta ferestrelor cu geamuri termopan
Inlocuirea ferestrelor vechi sau cumparare de ferestre pentru o locuinta noua, este o sarcina pe ...
Comentarii
Care e secretul performantei in business. Top skill-uri!
Cand singurul scop pe care il ai in fata este acela de a te dezvolta profesional, iti este destul de dificil sa identifici acel set de calitati care iti va asigura succesul. Desigur, pe parcursul timpului, vei acumula foarte multa experienta si te ... citeste mai mult
-
Credite
Acces Rapid
Acord bani & Imprumut - Informatii pentru a lua decizia optima
Vă luptați să scăpați de datorii? Negocierea unui acord de împrumut de bani poate fi o modalitate excelentă de a ieși din ... citeste mai mult
Cum să obții un echilibru între economisire și distracție
Unii alocă mulți bani pentru cheltuieli secundare precum distracția, astfel că diferența despre care vorbeam este mică sau egală cu zero. ... citeste mai mult