14 idei de wellness pentru revitalizarea angajaților
Data: 8 mai 2017 Ora: 15:23Indiferent de tipul organizației pe care o conduci, este important să acorzi atenție sporită oamenilor alături de care ți-ai propus să crești. Chiar dacă oamenii sunt trup și suflet în cadrul organizației, s-ar putea să simți că rutina devine un obstacol în îndeplinirea sarcinilor și este nevoie de un program de Employee Wellness. Am selectat 14 idei de revitalizare a angajaților, sursa de inspirație fiind Mkor.ro care a adunat 121 idei de Employee Wellness din cărți, din experiența proprie dar și a altor companii.
1. Siesta
Printre beneficiile unui pui de somn se numără productivitatea, creativitatea sporită și memoria îmbunătățită. Oferă o canapea sau un sezlong într-o zonă mai puțin folosită pentru a crea un mic dormitor pentru siesta.
2. Relaxare pe un scaun de masaj
Pauzele de relaxare sunt recomandate pentru a ne păstra sănătoși și binedispuși. De aceea, unele companii au pus la dispoziția angajaților un scaun de masaj profesional care poate fi folosit oricând pe timpul zilei. Masajul ajută la alungarea stării de oboseală și a durerilor musculare
3. Programează pauzele
Introdu în programul de după-amiază o pauză de 15 minute în care fiecare să se ridice de la birou să iasă afară să socializeze.
4. Oferă vacanță nelimitată
Da, pare un pic cam mult, dar nu este. Oferind angajaților tăi vacanță nelimitată îți arăți încrederea că pot fi responsabili și își vor lua liber când au nevoie. Vacanța nelimitată trebuie privită în strânsă relație cu performanța, ceea ce înseamnă că proiectele trebuie să fie la zi și obiectivele atinse. Este o situatie avantajoasă reciproc, deoarece angajații au mai multă flexibilitate, iar angajatorii se pot bucura de rezultate performante.
5. Plătește-ți angajații să facă voluntariat
Dăruiește-le o zi plătită pe care o pot dedica prin voluntariat unei cauze.
6. Transformă un birou într-o zonă de relaxare
Câteva canapele confortabile, un covor moale și câteva jocuri de strategie vor încuraja socializarea. Există o singură regulă, discuțiile despre muncă sunt interzise.
7. Dăruiește-le timp liber de ziua lor de naștere
De ziua de naștere a angajatului dăruiește-i o zi liberă. Dacă alege să lucreze în ziua respectivă îi poate rămâne la dispoziție pentru altă ocazie.
8. Pauzele dese, cheia marilor succese
Studiile au arătat că pauzele contribuie la productivitate, așadar încurajează-ți angajații să ia pauze scurte de 5-10 minute la fiecare 90 de minute.
Citeste continuarea articolului pe Cariereonline.ro.
Articole asemanatoare
-
Cum să obții un echilibru între economisire și distracție
Unii alocă mulți bani pentru cheltuieli secundare precum distracția, astfel că diferența despre c...
-
Cum schimbă fintech-ul recrutarea în IT în sectorul financiar
Fintech-ul a revoluționat sectorul financiar, aducând soluții inovatoare precum plățile dig...
-
Anunt ziar autorizatie mediu
Este esențial ca aceste anunțuri să fie redactate cu atenție, având în vedere nu doar...
-
Închirierea automobilelor de epocă în cinematografie
În industria cinematografică, detaliile sunt esențiale pentru a recrea o epocă trecută sau ...
-
Importanta ferestrelor cu geamuri termopan
Inlocuirea ferestrelor vechi sau cumparare de ferestre pentru o locuinta noua, este o sarcina pe ...
Comentarii
Care e secretul performantei in business. Top skill-uri!
Cand singurul scop pe care il ai in fata este acela de a te dezvolta profesional, iti este destul de dificil sa identifici acel set de calitati care iti va asigura succesul. Desigur, pe parcursul timpului, vei acumula foarte multa experienta si te ... citeste mai mult
-
Credite
Acces Rapid
Acord bani & Imprumut - Informatii pentru a lua decizia optima
Vă luptați să scăpați de datorii? Negocierea unui acord de împrumut de bani poate fi o modalitate excelentă de a ieși din ... citeste mai mult
Cum să obții un echilibru între economisire și distracție
Unii alocă mulți bani pentru cheltuieli secundare precum distracția, astfel că diferența despre care vorbeam este mică sau egală cu zero. ... citeste mai mult