Analiza SWOT Apple

Data: 18 ianuarie 2012   Ora: 16:08

Descarca Analiza SWOT Apple.doc

Analiza SWOT Apple

Puncte forte

- Produse inovatoare, cu design atractiv

- Specialisti in dezvoltarea de software si hardware proprii

- Existenta departamentelor concentrate pe cercetare si dezvoltare

- Existenta unui numar impresionant de clienti fideli brandului

- Serviciul iTunes ofera clientilor posibilitatea descarcarii melodiilor la preturi minime

- Utilizatorii pot cumpara produse din Apple store si pot descarca aplicatii

- Parteneriate strategice cu Intel, IBM

Slabiciuni

- Practicarea de preturi peste media industriei

- Sistemul de operare al computerelor Apple este destul de restrictiv in utilizarea anumitor aplicatii si programe

- Ciclul de viata al produselor Apple este destul de mic, astfel incat corporatia se bazeaza pe lansarea constanta de noi produse pentru a-si creste veniturile

Oportunitati

- Expansiunea internationala

- Apple poate reprezenta solutia impotriva virusilor informatici, pe masura ce atacurile informatice sunt din ce in ce mai frecvente la PC-uri

- Generatiile X si Y (populatia nascuta dupa anii 1960, respectiv 1970 – pana in 2000) sunt extrem de individualiste si fidele marilor branduri

- Vanzarea online a produselor este foarte populara

- Piata laptopurilor si a smartphone-urilor este in crestere

Amenintari

- Unele companii nu considera ca desktopurile si laptopurile Apple sunt compatibile cu software-urile lor

- Competitie sporita din partea Dell, Sony, HP, Toshiba pe segmentul laptopurilor

- Serviciul iTunes este amenintat de pirateria muzicii pe internet

- Preturile produselor Apple sunt mai mari in comparatie cu competitorii principali

- Recesiunea poate afecta vanzarile Apple

   
  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »



    Stiri ultima ora